Freitag, März 31, 2006

"مهمترین" دلیل خاک توسر شدن کاندید "اصلاح طلب" ریاست "جمهوری"


دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 235

طغیان روح آریایی حسین درخشان: طغیان روح آریایی حسین درخشان در «سردبیر: خودم» نمایان است... حسین درخشان همچون صادق هدایت از رجاله‌ها و لکاته‌ها، از حاجی‌آقاها و حاجیه‌خانم‌ها که یک مشت روده دهانشان را به مخرج‌شان وصل می‌کند بیزار است... حسین درخشان ... دقیقن تجسم جوان ایران قرن بیست و یکم است... حسین درخشان همیشه آس‌هایی غیر قابل پیش‌بینی به زمین می‌زند. ... از مخالفان سرسخت «کت و شلوار» است... اصلاح‌طلبان او را مهمترین دلیل رای نیاوردن دکتر معین [به دلیل حمایت او از معین] در نهمین انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند... شخصیت، فرهنگ و ذات حسین درخشان می‌گوید که او سر راحت زمین نخواهد

گردباد Gerdbad
10 فروردين ١٣٨۵ – 30 مارس ٢٠٠۶
http://www.gerdbad.com/?id=415094179



درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند

حاج آقا بهنود برنده جایزه مطیوعاتی پنج تن آل عبای دیگر
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml1.shtml

Donnerstag, März 30, 2006

"خبر" مصوٌر توپولی

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 234



سفر بحرین با آقای خاتمی - سخنرانی های آقای خاتمی که دیگر در ایران کسی آن را نمی شنود، در این سفر خیلی مورد توجه قرار گرفته بود.

ابطحی به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی"
10 فروردين ١٣٨۵ – 30 مارس ٢٠٠۶
http://www.webneveshteha.com/othersphotos.asp?id=1205

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307660


"تاریخ" توپولی

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 233

در تاریخ آمده است که وقتی مامون از امام رضا علیه السلام خواست که ولیعهدی اورا بپذیرند، در پاسخ فرمودند به شرط آنکه در امور حکومتی دخالتی نداشته باشم تا شریک ظلم حکومت نباشند.

ابطحی ( به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی"
9 فروردين ١٣٨۵ – 29 مارس ٢٠٠۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307648

برای کسب فیض بیشترمراجعه بفرمایید به تمرین شماره 227

"میزان" نیوز نهضت "آزادي"

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 232

میزان نیوز : جمعی از فعالین اپوزیسیون ایرانی در خارج از کشور....
در پای این بیانه امضای افرادی نظیر
...... .... ...... ...... ..... .... ......
به چشم می خورد.

میزان نیوز رسمي نهضت آزادي
9 فروردين ١٣٨۵ – 29 مارس ٢٠٠۶
http://www.mizannews.com/archives/001278.html#more

واردات حاج حسن آقا ی "مستعار"

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 231







بیانیه
منبع: ایران امروز

امضاهای اولیه: مجید آژنگ، بهرام آوخ، بهروز اسدی، اصغر اسلامی، نسرین الماسی، پوران بازرگان، رضا براهنی، سهراب بهداد، امین بیات، ناصر پاکدامن، مهران پاینده، نصرت تیمورزاده، ناهید جعفرپور، علی اصغر حاج سید جوادی، حسن حسام، امیر حسن­پور، تراب حقشناس، نسیم خاکسار، علی راسخ افشار، سعید رهنما، مجید زربخش، حسن زرهی، اسد سیف، اکبر سیف، خسرو شاکری (زند)، حماد شیبانی، کامران صادقی، عباس عاقلی­زاده، سرور علی­محمدی، شهرام قنبری، هوشنگ کشاورز صدر، مریم متین دفتری، هدایت متین دفتری، شهرزاد مجاب، باقر مرتضوی، رضا مرزبان، مهران مصطفوی، بهروز معظمی، هایده مغیثی، ناصر مهاجر، شیدا نبوی، علیرضا ندیمی، بهمن نیرومند، فریدون هشیارنژاد.
برای امضا متن فوق (به زبان انگلیسی)، خواهشمندیم به نشانی اینترنتی زیر مراجعه بفرمایید.

http://www.petitiononline.com

created by and written by azadikhahaniran@yahoo.com

......................

دو نخستین کامنت

وارده به کامنتدونی حاج حسن آقا ی "مستعار"

(که "روز ا.ن لاین" ا.ن آقا رو هم " دوست" داره):


حضرت استادی،
ا- اگر لازم می بینید، اسم "منبع" زا که لابد سهوا "ایران آزاد" دکز فرموده اید، ( با توضیخ لازمه) "اصلاحات" بفرمایید: "ایران امروز"!
2- ایران آزاد (ایران لیبرنی ) یکی از ارگاتهای شورای ملی مقاومت است و "ایران امزوز" ارگان بخشس ازجماعت ( به قول خودتان) "اسهال طلب" (که گاه بگاه رودل می کند تا اسهال طلبی از یادش نرود).
3- فسم حضرت عباس و امضای دکنز بهمن نیرومند ("ناظم" کنفرانس برلین و یکی از سردمداران ظهور ویترین "هنری" امام "ره" در جشنواره دور و نزدیک برلین) را باور کتیم،یا دم خروس راکه مولفین "متن" این فراحوان هدفی ندارند جز :حاجی! ان شریک فی المشروطه دو خردادی و یه خورده غیر 28 مردادی!
4- یاد آور می شوم که فقط این موضوع که جنابعالی چند روز پیش اعلام فرمودبد روز انلاین را "دوست" دارید برایم حیرت اور بود!

Posted by: رامین مولائی March 29, 2006 03:55 PM


ای بابا! اين اپوزيسيون "مستقل "* هم گوز گيچه گر فته ها! آدم دل اش می سوزه. با اجازه اپوزيسيون1 "مستقل " من هم سرم را در اين گُه می کنم و پولميک بازی در می آورم.
از يک سو؛ بابا يکی نيست به اين آدمها بگه مصدق و شاه ساليان سال است مرده اند و گويا خبرها دير به اپوزيسيون می رسد. هنوز هم از شاه می خواهند خون خواهی کنند. اگر نمی دانيد، بگويم آن دو مردند و رفتند. پنجاه و اندی سال از آن داستان می گذرد. خنده داری داستان ما را می توان با کشورهايی که همان کودتاهای هم گون در آن آن انجام شد را نشان داد، نمونه زياد است، کره، آرژانتين، شيلی و... ببينيد آن ها کجايند و ما کجا. مصدق مَرد ارزش مندی بود و آن چنان که همه او را ياد می کنيم مردی تاريخی و ماندگار و شاه هم همان بود، بود با ارزش و توانايی و ناتوانايی هايش. اين به من و اپوزيسيون "مستقل" چه؟ که بخواهيم خويش و جنبش "مستقل" شان مرده ريگ مصدق بدانيم. باور کن اگر زنده یاد حسین فاطمی زنده بود، هم اکنون دستمال دستمال برای اين اپوزيسيون اشک می ريخت. خاک بر سرمان بکنند با اين اپوزيسِون و این سیدالشهدای سیاسی اش که هر چه پیش می آيد در دم شيعی وار امام حسین اش را پیش می کشد. یکی تومار گرد آورده شمارش پیکر ایرانیان (درست یادم نیست ، اما گروهی جنگ ستیز بودند) و در آن پای مصدق و کودتا را پيش کشيده که آری مگر آمريکا پنجاه سال پیش کودتا نکرد اله و له کرد. اکنون هم اين تومار و باز هم جنازه مصدق بی خبر از همه جا روی دستان اپوزیسیون به این سو و آن سو کشیده می شود. (داستان بلند است). "اپوزیسیون مستقل" خیلی فَطیر است.
به باورم اين اپوزیسيون ها، هم پای حکومت اسلام به داستان کهنه شاه/مصدق دامن می زنند و آمريکا و امپریاليسم ستيزی آن ها واپس مانده از گونه آخوندی است که گومان می کردند، امپریالیسم همان فکل و کراوات است ( به ياد دوست و هم شاگردی دبیرستان ام افتادم که سد سال پیش این را می گفت، دو سه سال گذشت و "انقلاب" شد و ما هم دانستیم که او چه می گوید). از سوی ديگر؛ من درست نمی دانم که آمريکا با اين پول (اين ول خرجی) چه می خواهد. همه می دانيم که اين پولی نيست که دست کم سمبوليک به نام ياری به اپوزيسيون هم داده شود، چه برسد که بخواهد کمکی برای "پیش برد" دمکراسی در ایران باشد، اگر رادیو ریدمان "فردا" یکی از این نمونه باشد و "اگر هوسه، یکی بسه". آمريکايی ها ناراست اند و دروغ گو. (این داستان بلندتر است)
و شما (اپوزیسیون) بی خود جنگ و خون و خون ريزی راه نیاندازید، بااین پول تنها می توان چند تا نشست، هم آيش و هم سگالی راه انداخت و (در پايان) دهان گشاد حکومت هميشه برای بلعيدن این پول ها باز است (شاید يک رادیو فردا دیگری راه بندازند) و این پول ک ها هيچ پيوندی با مردم ایران و حکومت ستيزان نخواهد داشت. تو نگیر و به آن هم نپرداز، آن چنان که تا کنون بوده و اميدوارم بوده خواهد ماند.

*دیدگاه خودم را در باره اين واژه/پديده را در جای پیش آمد خواهم گفت.
1 / بسیاری از این آدم هایی را که پای این تومار دستینه نهاده اند، ارزش مند می دانم و تنها برای یادآوری شان این چند خط را تند تند نوشتم.

Posted by: کنجکاو March 29, 2006 04:22 PM

وبلاگ خسن آقا؟
http://blog.hasanagha.org/2006/03/post_2044.php

Dienstag, März 28, 2006

دلجویی از دراویش قم


دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 231


کمیته بررسی کننده ماجرای تخریب حسینیه دراویش گنابادی در قم، حمله به حسینیه را کاری اشتباه و ناشی از ارائه اطلاعات غلط به مسؤولان، علما و مراجع تقلید دانست.

حسینیه دراویش،‌ خانه ای بود که به عنوان ارثیه پدری به حسینیه تبدیل شد. نکته جالب توجه آن که در حال حاضر خانه و حسینیه با هم ویران و تبدیل به پارکینگ خودرو شده است. بررسی سوابق دراویش گنابادی نشان از آن دارد که این افراد نه تنها بعضا از خانواده شهدا هستند که دارای سوابق طولانی در دفاع از انقلاب و امام(ره) نیز می باشند.

پیروان فرقه نعمت اللهی به عنوان پرسابقه ترین فرقه دراویش در ایران شناخته می شوند و طرفداران فراوانی نیز در ایران و سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی دارند. آنها اعتقادی به دخالت در سیاست ندارند و تاکنون نیز موضع گیری سیاسی از آنها مشاهده نشده است. حسینیه دراویش در 150 متری حرم مطهر حضرت معصومه(س) قرار داشت و ...انجام مراسم در آن مکان دارای سابقه ای متجاوز از 80 سال بوده و محل زندگی آقای شریعت – قطب دراویش – و پدر و برادر وی نیز در این مکان بود.

بنابه شهادت تاریخ این حسینیه هیچگاه مورد تعرض قرار نگرفت و هیچگاه علیه مراسم مختلف در آن مخالفتی از سوی مراجع ابراز نشد. بلافاصله پس از تخریب حسینیه دراویش و تبدیل آن به پارکینگ نمایشگاهی برپا شد که برگزارکنندگان آن مدعی بودند ابزار نمایش داده شده در این نمایشگاه، از داخل حسینیه دراویش کشف شده است. ابزاری چون سیستم های صوتی و فرستنده و گیرنده ماهواره، صد گالن بسیت لیتری بنزین، تعداد زیادی بمب های انفجاری و دودزا، ده ها بطری مشروب مصرف شده و مصرف نشده، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و .... از جمله وسایل و ابزارهای نمایش داده شده در این نمایشگاه بودند.

حجت الاسلام مدنی نماینده گناباد در مجلس نیز با متهم ساختن دراویش به عدم اعتقاد قلبی به اسلام مدعی شد «پشتیبانی رسانه های بیگانه از دراویش متحصن در قم احتمال تعامل این افراد با استکبار جهانی را تقویت می کند.»

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید هم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: «امروز که چهره اسلام ناب در نتیجه نهضت امام راحل در عرصه زندگی مسلمانان حاکم شده دیگر جایی برای فرقه صوفیه وجود ندارد.»

استاندار قم نیز برخورد با دراویش را کاملا قانونی خواند... استاندار قم در ادامه افزود: «این حرکت علیه صوفیه نبود بلکه علیه فتنه گرانی صورت گرفته که دست به اقدامات غیرقانونی زده اند.»

آنچه مشخص است انهدام یک تفکر با تخریب یک حسینیه کوچک امکان پذیر نیست. درستی یا نادرستی حمله به حسینیه دراویش و ضرب و شتم آنان با هر عنوان و هدفی که انجام گرفت،‌ نیاز به تأمل دارد.

«آفتاب»
دوشنبه ۷ فروردين ١٣٨۵ – ٢۷ مارس ٢٠٠۶
http://www.aftabnews.ir/vdcc1eq2boq00.html

Sonntag, März 26, 2006

طبیعی است که در خارج ایران باشم

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 229


اهل ایرانم من
و طبیعی است که در خارج ایران باشم
روزگارم بد نیست

ا.ن
" . و ز" ا.ن لاین
یکشنبه ۶ فروردين ١٣٨۵ –٢۶ مارس ٢٠٠۶

http://r0ozonline.com/03satire/014739.shtml


درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند

حاج آقا بهنود برنده جایزه مطیوعاتی پنج تن آل عبای دیگر
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml1.shtml

حرفهای بزرگ تر از دهان و قامتی کوچک‌تر از صندلی



دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 228

سالی که گذشت، سالی عجیب بود و سالی که در پیش است، به مراتب عجیب‌تر. از راه نرسیده، در انتظار تصمیماتی هستیم که برایمان گرفته می‌شود، بدون آنکه در آنها نقشی داشته باشیم. به اسم ما تمام می‌شود و ما را درگیر می‌سازد، هر چند با حیرت تمام فقط نظاره‌گر آنیم.ایستاده‌ایم؛ مبهوت که ما را به کدام سو می‌برند؟ با حرف‌هایی بزرگ تر از دهانشان و قامت‌هایی کوچک‌تر از صندلی‌های شان.و این بهار نیز بگذرد و ما هم‌چنان نظاره خواهیم کرد ...

کدیوز نمایتده "مجلس" شورای اسلامی
و "نماینده" زنان ایران در "کنفرانس" برلین
29 اسفند1384
http://kadivar.maktoub.ir/archives/2006/03/20/561.php

Samstag, März 25, 2006

کاش میفهمیدند تاریخ یعنی چه!

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره227






تاریخ: یکبار برای یکی از کسانی که در آن سالهای حکومت اصلاحات، خیلی به زدن وبستن علاقمند بود وبی توجه به همه ی مخالفتهای داخلی وخارجی ........(بیشتر بگم که معلوم میشه کیه!) این قسمت از تاریخ را خواندم که نوشته اند که: وقتی میرزا رضای کرمانی، ناصرالدین شاه را ترور کرد، به خاطرفشار ناشی از خستگی موقع زدن گلوله صدایی از وی شنیده شد. گفتم مواظب باشید، تاریخ خیلی بی رحم است وهمه چیز را ضبط میکند. حتی صدا های مشکوک را. کاش خیلی ها میفهمیدند تاریخ یعنی چه!



ابطحی ( به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی")
شنبه ۵ فروردين ١٣٨۵ – ٢۵ مارس ٢٠٠۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307643


دارالترجمه:
حاج آقا معاون تپلی و نستوه شیخ خندان نعلین شو گو لاتی، برای خر فهم شدن شدن تاریخی "اصلاح طلبان" نمونه جدیدی از ازشاهکارهای عکاسی شخص شخیص خودش را هم به زیور درج اینترنتی آراسته ا ست، با این نفسیر:

" چه خواب نازی" !

برای کسب فیض بیشتر از خواب ناز "اصلاحات طلبانه" مراجعه بفرمایید به تمرین شماره 225

Donnerstag, März 23, 2006

با پوزش از حضرت حافظ

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 226

نوروز بر شبانه تبعيد*



پيشدرآمد: يك سال ديگر رفت. و ما همچنان دوره مي كنيم خاطرات خوش خانه پدري را...

پارسال رئيس جمهوري داشتيم كه همچنان ميكوشيد حداقل در پيام نوروزي اش، چهره سياه خون گرفته نظام را رنگي از زيبائي بزند و ... مژده ميداد كه در پرتو مردمسالاري ديني امسال براي ملت ايران سالي پربركت و توفيق خواهد بود.



امسال اما چنين نيست...

* با پوزش از حضرت حافظ عنوان مطلب نوروزي ام، عنوان يكي از دفترهاي شعرم است با شعري به همين نام.

حاج آقا علیرض ا. ن. وری زاده
يكهفته با خبر MARCH 20, 2006
http://www.nourizadeh.com/archives/001785.php#mor

معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 225





هم زمانی اربعین و نوروز- اربعین در مشهد بودم، دسته های سینه زنی به احترام امام حسین علیه السلام مثل سالهای قبل بود اما همه با لباس نو و قیافه های متفاوت. در میان سینه زنی هم وقتی به یکدیگر می رسیدند ضمن لعنت بر یزید، دیده بوسی نوروز می کردند. این خصلت تاریخی و کم نظیر ایرانیان است که در بسیاری از موارد تحلیل جامعه شناختی آنان در نرم های معمول و علمی جهانی قابل ارزیابی نیست.

ابطحی ( به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی")
2 فروردين ١٣٨۵ – 23 مارس ٢٠٠۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307640




دارالترجمه:
حاج آقا معاون تپلی شیخ خندان نمونه جدیدی از ازشاهکارهای عکاسی شخص شخیص خودش را هم به زیور درج اینترنتی آراسته است و به طور مختصرو مفید و یه منظور خر قهم شدن "نورمهای معمول وعلمی جهانی" توضیحات داده است : " بهار" !

http://www.webneveshteha.com/miscphotos.asp?id=1187

برای کسب فیض و آشنایی بیشتر

با "هنر" های "اصلاحات" طلبانه معاون توپولی و حقوقی و پارلمانی شیخ ختدان

یک نگاهی هم بیندازید ( به عنوان مثال) به صورت حساب "چامعه شتاختی" :

من در ۷ بهمن ۱۳۳۸ در مشهد به دنيا آمدم. پس از تحصيلات ابتدايی طبق سنت خانوادگی به تحصيلات علوم دينی مشغول شدم و در سال ۱۳۵۵ به درس خارج رسيدم. از اول علاقه عجيبی به هنر و سياست داشتم.... در همان قبل از انقلاب، يك دوربين سوپر ۸ داشتم، فيلم می‌گرفتم. اديت و صداگذاری هم می‌كردم. ... به همه مراكز فرهنگی كشور نامه می‌نوشتم و نامه دريافت می‌كردم.... انقلاب كه پيروز شد خيلی خوشحال بودم. بر اساس علاقه‌ای كه داشتم با صداوسيما كار را شروع كردم. سال ۱۳۵۸ مدير برنامه‌های صداوسيمای مشهد شدم.... سال ۱۳۶۱ به عنوان مديركل صداوسيمای بوشهر و شيراز منصوب شدم...آقای خاتمی... مرا به عنوان رياست دفتر رييس جمهور انتخاب كرد... معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور شدم تا ارتباط بين مجلس و دولت را تحكيم كنم... بالاخره... طبق معمول حکم تشریفاتی مشاور رئیس جمهور دریافت کردم!...سال هاست كه هر روز مقداری از وقتم را پای اينترنت می‌گذارانم... به انقلاب اسلامی و رهبر فقيد آن هميشه وفادار بوده ام و دوست دارم هميشه در خدمت مردم ايران باشم

تپلی عمامه ذغالی

http://www.webneveshteha.com/about.asp

Mittwoch, März 22, 2006

کاری سخت باید بکنیم

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 224


به بهار سلام می کنم و به آفتاب که روشن است!

من از امیدی بزرگ حرف می زنم که بی تردید اراده ما برای به دست آوردن آن بسیار تواناست و مردم ما نیازمند آن هستند.
ما از میان همه پرتگاهها و دره ها، شکوفه های رسته بر سنگلاخ ها را پیدا می کنیم و به آنها سلام می کنیم...
می توانم ببینم که ساده لوحان و ساده دلان چگونه و به چه شتابی به باورهای شان لعنت می فرستند و به سادگی خودشان می خندند. می توانم پوچ شدن و هیچ شدن شعارهای تهی را در کوتاه ترین زمانی که فکر کنی ببینم.
باید کفشت را بپوشی، تمیزش کن. باید کلاهت را به سربگذاری، آماده اش کن. برای روزهایی که می رسد کوله بارت را مرتب کن. پاره شده بود، بدوزش. قمقمه را باید پر از آب کنی. راه کوهستانی جلوی چشم ماست... ما کاری سخت باید بکنیم. ... من به آمدن بهار ایمان دارم و می دانم که...

ا.ن
" . وز" ا.ن لاین
Wednesday, Mar 22, 2006یکشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۴
http://r0ozonline.com/03satire/014709.shtml

خاتمی جراغ خانه ما بود.
بزرگترین کاری که باید بکنیم این است که همه چیز را آماده کنیم، سالهای سخت زندگی در میان کوتوله ها را بگذرانیم و به چهار سال بعد فکر کنیم که خاتمی دوباره بیاید

ا.ن
http://news.gooya.com/nabavi/archives/034393.php

جوانان نگران، ولي اميدوار

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 223






حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمي،
‌ در پيامي به مناسبت عيد نوروز و فرارسيدن بهار طبيعت
تصريح كرده است:
دست و بازوي جوانان پرنشاط و نگران، ولي اميدوار ايراني را مي‌فشارم

Dienstag, März 21, 2006

فهمیدم که بی‌تفاوتی عامه‌ی مردم ...

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 222




نقطه‌ی عطف فعالیت‌های من در سال گذشته دو سفر بود. اولی سفر به ایران در زمان انتخابات ریاست جهموری اخیر...
در ایران فهمیدم که چطور بی‌تفاوتی عامه‌ی مردم و کمک آمریکا باعث شد که یک میانه ‌روی اصلاح‌ طلب جای خود را به یک مذهبی افراطی جنگ ‌طلب بدهد.

درخش ا.ن
http://i.hoder.com/archives/2006/03/060320_015112.shtml



درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند

حاج آ قا بهنو د سر-.. - دبیر دیگر ا.ن لاین خودش
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml1.shtml

Freitag, März 17, 2006

پاچه ورمالیده ها متحد بشین

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 221


پاچه ورمالیده ها متحد بشین
برای
ترکمون استندآپی
به سر ایرانیان تبعیدی!

...............................................

قصد دارم سه هفته ای بروم به آمریکا
برای اجرای شش برنامه استندآپ کمدی می روم.
این دفعه می خواهم کمی برنامه روی صحنه ام نمایشی باشد.
مکان و زمان این شش برنامه هنوز قطعی نیست.
اولین برنامه ام که قطعی شده برنامه ساکرامنتو است که روز ششم آوریل خواهد بود. برنامه ها را بزودی اعلام می کنیم.

ا.ن
" . وز" ا.ن لاین
استندآپ سید ا.ن آقای آ.ن لاین
http://r0ozonline.com/03satire/014674.shtml

Donnerstag, März 16, 2006

يادداشتهای فرهنگی نوادگان چنگيز

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 220





فرهنگ ايراني و نوادگان چنگيز ( يادداشت روز ): به علت اعتقاد به «ولي امر» نوعي تجانس بين فرهنگ ايراني و تشيع وجود دارد .

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
25 اسفند 1384- 15 صفر 1427- 16 مارس 2006
http://www.kayhannews.ir/841225/2.htm#other200

مي گويند آدم خل و چلي عكس خودش را در آينه ديد و با تعجب از عكسش پرسيد، قبلاً من تو را كجا ديده ام؟ خيلي آشنا به نظر مي رسي!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
20 اسفند 1384- 11 مارس 2006-
http://www.kayhannews.ir/841220/2.htm

Mittwoch, März 15, 2006

اگر نظارت شوراي نگهبان نباشد

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 219

عباس كعبي" از اساتيد و عضو هيات علمي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) در مصاحبه‏اي اختصاصي با روزنامه انگليسي اينديپندنت گفت:
اگر نظارت شوراي نگهبان نباشد، استبداد بر اين كشور حاكم مي شود

امروز ا.ن لاین
٢4 اسفند ١٣٨۴ – 15 مارس ٢٠٠۶
http://www.emrouz.info/archives/2006/03/02604.php

از دوستان صنعتي شريف عذر مي خواهم

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 218


- لطفا در مورد پينوکيو و گربه نره و روباه مکار هم نظرات تان را بفرمائيد.
-ديروز محل درگيري دانشگاه صنعتي شريف را علم و صنعت نوشتم که هم از دوستان صنعتي شريف عذر مي خواهم و هم بدينوسيله اين اشتباه را اصلاح مي کنم.

ا.ن
" . وز" ا.ن لاین
چهارشنبه ٢۴ اسفند ١٣٨۴ – ١۵ مارس ٢٠٠۶
http://r0ozonline.com/03satire/014639.shtml


غلط نکنم نوبل صلح امسال را یا می دهند به گنجی یا خاتمی،
خاتمی در اسپانیا گفت: « رابطه ای میان اسلام و تروریسم وجود ندارد.»

ا.ن آقا
۹ آذر ۱۳۸۴/ " . وز" ا.ن لاین
http://roozonline.com/03satire/012114.shtml

فقط براي امتحان شامه ملي:
بي آنکه قصد اهانت داشته باشم؛ يک سؤال ساده دارم: دوستان! سکوت پرزيدنت خاتمي (رئيس جمهوري) در باره وضع اکبر گنجي؛ - يا حرفي اگر در اين مورد زده باشد - بوي پفيوزي نميدهد؟


دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 217

نمايندگان وجدان جمعي ( يادداشت روز ): كارشناسان رشته هاي مختلف اجتماعي با هر نوع گرايش سياسي، بر اين نكته توافق نظر دارند كه اعضاي هيئت منصفه مطبوعات فلسفه وجودي خود را از افكار عمومي جامعه دريافت مي كنند... نظرات اعلام شده هيئت منصفه مطبوعات حتماً بايد از مباني مستحكم و قابل دفاع برخوردار باشند.

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
24 اسفند 1384- 15 مارس 2006
http://www.kayhannews.ir/841224/2.htm#other200

خانم خانه دار وقتي ظرف شير را از شيرفروش گرفت متوجه شد كه آب خالي است. به شيرفروش گفت؛ مرد حسابي! اين كه آب است و شيرفروش با دستپاچگي گفت؛ ببخشيد! امروز يادم رفت شير، توش بريزم!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه 22 اسفند 1384- 13 مارس 2006-
http://www.kayhannews.ir/841222/2.htm#other202

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 216

دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام:
چالش با ايران چالش با دموكراسي و عقلانيت است

ایسنا
23 اسفند 1384- 14 مارس 2006
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-685474&Lang=P


مقام معظم رهبري با اشاره به سخنان اخير رئيس جمهوري آمريكا درباره نبود دموكراسي در ايران تأكيد كردند:
اگر جايي دموكراسي نباشد، آنجا آمريكا است... در جمهوري اسلامي ايران مردم با حضور حقيقي، حماسي و حداكثري خود در انتخابات مختلف شركت مي كنند و آزادانه به شخص مورد نظر خود و با هر تفكر و سليقه اي كه باشد رأي مي دهند كه نمونه بارز آن انتخابات اخير رياست جمهوري است.

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
24 اسفند 1384- 15 مارس 2006
http://www.kayhannews.ir/841224/2.htm#other201


من رای دادم، شما هم رای بدهید.

ا.ن
http://news.gooya.com/nabavi/archives/031213.php

Dienstag, März 14, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 215

گفتم: يك شيره اي با يك آدم تنومند و قوي دعوايش شده بود، هي مي رفت جلو و هي مشت و لگد مي خورد و برمي گشت، شخصي به او گفت؛ آخه تو كه زورشو نداري واسه چي رجز مي خوني؟ و شيره اي مي گفت؛ بژار بژنه، بژار بژنه،... گور پدرم با اين ژورم!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
23 اسفند 1384- 14 مارس 2006
http://www.kayhannews.ir/841223/2.HTM#other202


رئيس جمهور تأكيد كرد: اگر ما در موضع به حق خود ايستادگي كنيم همه مناسبات و معادلات عوض خواهد شد.
دكتر احمدي نژاد …با تأكيد بر ايستادگي ملت ايران بر حق مسلم خويش در دستيابي به انرژي صلح آميز هسته اي …پايبندي به رعايت معاهدات بين المللي را جلوه ديگري از عدالت خواهي مردم و نظام دانست و گفت: البته اگر برخي بخواهند از معاهدات بين المللي به عنوان ابزاري براي زورگويي و زياده خواهي استفاده كنند، بايد بدانند كه ايران زيربار تحميل و زور نمي رود و اگر چنين شود به همه بشر و تاريخ ظلم كرده است.

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
23 اسفند 1384- 14 مارس 2006
http://www.kayhannews.ir/841223/2.HTM


رئيس نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه ها:
امروز وظيفه اساتيد دانشگاه است كه تمدن غرب را به چالش بكشند

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
23 اسفند 1384- 14 مارس 2006
http://www.kayhannews.ir/841223/3.HTM#other304

Montag, März 13, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 214

ضربا هنگ ملي شدن ( يادداشت روز ): به رغم ميل انگليسي ها و آمريكايي ها، اتفاقاً دموكراسي بومي و اسلامي در ايران با سرعتي شگفت انگيز در جهش و جنبش و شتاب است كه آخرين نمونه آن برگزاري شكوهمند انتخابات رياست جمهوري با حضور قريب 30ميليون ايراني سرزنده بود... همچنان كه خانم آنجلا مركل صدراعظم آلمان آخرين بار در كنفرانس امنيتي مونيخ تصريح كرد «ما در پرونده اتمي، با ملت ايران طرف و درگير هستيم و روياروي ما همان ملتي ايستاده است كه در انتخابات حضور و ظهور داشت و خود را نشان داد.»

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
22 اسفند 1384- 13 مارس 2006
http://www.kayhannews.ir/841222/2.htm#other200


نکته آخر این که بدان ایدک الله فی الدارین که اصلاح طلبی یک خواست اجتماعی است … و آن ده میلیون نفری که به هاشمی رفسنجانی رای دادند، اینها پشتوانه بزرگ رفتار عقلانی جامعه ایران در سی سال گذشته اند …
.لطف روح القدس ار باز مدد فرماید
دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد.

ا.ن
گویای ا .ن لاین
http://news.gooya.com/nabavi/archives/035516.php

Samstag, März 11, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 212


جنبش اصلاح طلبی، چونان کوه یخی بود که دوم خرداد نوکی از آن هويدا شد …
شکست جنبش اصلاحات… معنائی ندارد.
اگر بتوان گره بر آتش زد و هوا را بست شکست اصلاح طلبی ايران هم ممکن خواهد شود… از طرف ديگر بسياری پيام آقای خاتمی را هنگام ترور اسدالله لاجوردی نپسنديدند.
از کجای تاريخ آموخته باشيم درس شنا کردن در دريا را ما که همواره تاريخ صادق ترينمان شناگران استخرهای سرپوشيده بوده ايم. بگذرم.

حاج آ قا بهنو د سر-.. - دبیر دیگر ا.ن لاین خودش
19 اسفند ١٣٨۴ – 10 مارس ٢٠٠۶
http://behnoudonline.com/2006/03/060310_014554.shtml#comments


"باید شیوهای اروپایی برای آوردن دموکراسی به ایران پیش گرفت" تیموتی گارتن اش، گاردین
دقیقا حرف دل کلی آدم را میزند.

هوسین درخش ا.ن
١٨
اسفند ١٣٨۴ – ۹ مارس ٢٠٠۶
http://i.hoder.com/linkdooni/archive_mon.php#Mar-2006

درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند

حاج آ قا بهنو د سر-.. - دبیر دیگر ا.ن لاین خودش

Donnerstag, März 09, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 211



مقام معظم رهبري با حضور در يازدهمين سالگرد رحلت حاج سيد احمد خميني حال و هوا و فضاي معنوي به اين مراسم بخشيد.
عاشقان خميني كبير كه از صبح امروز از اقصي نقاط كشور خود را به حرم امام خميني (ره) رساندند با مشاهده مقام معظم رهبري يكصدا فرياد زدند«اين سخن رهبر و ملت ماست فناوري هسته‌اي حق مسلم ماست»
قرار است هاشمي رفسنجاني در اين مراسم سخنراني كند.
خبرهاي تكميلي متعاقباً ارسال مي‌شود.

فارس نیوز
پنجشنبه ١٨ اسفند ١٣٨۴ – ۹ مارس ٢٠٠۶


رئيس ‌جمهور از مردم ايران خواست که خود را براي مجاهدتي بزرگ آماده کنند و گفت: ما بايد به ايجاد آرامش، صلح و امنيت در جهان کمک کنيم
وي خطاب به کساني که خودشان را به خواب خرگوشي زده‌اند و گوش‌هايشان سنگين شده است، گفت: اين خواسته ملت ايران است که از زبان مردم غيور کوهدشت فرياد مي‌شود.مردم در اين لحظه يک‌صدا شعار دادند: انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست.

بازتاب ان لاین
پنجشنبه ١٨ اسفند ١٣٨۴ – ۹ مارس ٢٠٠۶
http://baztab.com/news/36134.php

Mittwoch, März 08, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 210


یک پیشنهاد درباره ی بحران اتمی به ذهنم رسیده که در وبلاگ انگلیسی ا م هم نوشتمش.
حالا که ایران کوتاه نمیآید و حتما میخواهد عنی سازی را در خاک خودش انجام دهد و دنیا هم آن را قبول نمیکند، یک کاری میشود کرد. ایران یکی از این مناطق آزاد تجاری را (مثل قشم یا سیرجان) زیر نظر سازمان ملل منطقه ی ويژه ی بین المللی اعلام کند و با نظارت کامل سازمان ملل و آزانس اتمی اش هر کاری دوست دارد آنجا بکند

حو در درخش ا.ن
چهارشنبه ١۷ اسفند ١٣٨۴ – ٨ مارس ٢٠٠۶
http://i.hoder.com/archives/2006/03/060308_015087.shtml


درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند

حاج آ قا بهنو د سر-.. - دبیر دیگر ا.ن لاین خودش
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtm l

Montag, März 06, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 209

طرح جدید کیهان بازجو ی عزیز ام القرا *
قطعاً دنياي غرب كه آزادي در قاموس آن بيشتر آزادي حيواني است تا آزادي انساني،
در مقابل نظارت بر پوشش مردم موضع خواهد گرفت
ما شما غربي ها را نيز به اين راه دعوت مي كنيم
تا مشكلات خانوادگي و اجتماعي تان كه بسياري از متفكرانتان نيز نگران آنند كمتر شود
از نظرات همه دردمندان استفاده خواهد شد
....................

با توجه به نزديك بودن فصل گرما لازم است برنامه دقيقي در اين خصوص به اجرا درآيداعمال قدرت در اين گونه مسائل - در موارد ضروري- عين آزادي است...اجبار در برخي مسائل فرهنگي از قبيل نوع پوشش انسانها براي آن كه بنيان خانواده ها محفوظ بماند نيز امري پسنديده و عين آزادي است. تقريباً در همه كشورها عريان مطلق بودن ممنوع است. در برخي كشورها از ناف تا زانو نمي تواند برهنه باشد و در برخي كشورها حد پوشش بيشتر است و … اسلام مي خواهد هرگونه التذاذ جنسي اعم از بصري، سمعي و غيره محدود به كادر خانواده باشد …
پوشش اسلامي شامل مردان نيز مي شود گرچه حكم حجاب به حسب طبيعت زن كه ميل به خودنمايي دارد بيشتر متوجه بانوان است. مردان نيز حق ندارند به گونه اي لباس بپوشند كه توجه زنان را به خود جلب كنند.
مسئله رقابت ذاتي ميان بانوان در خودنمايي را نبايد كوچك در نظر گرفت. اگر يك پوشش استاندارد و معين در كار نباشد اين رقابت شدت پيدا مي كند.
معمولاً زن…تحمل ندارد كه زن ديگري زيبايي ها و جاذبه هاي خود را به نمايش بگذارد و او كه احياناً زيباتر و جاذب تر است چنين نكند.

در سالهاي اول انقلاب كه قانون حجاب مطرح شده بود، بسياري از بانوان …در مصاحبه هاي خود با رسانه ها تشكر مي كردند …مي گفتند …شما با قانون حجاب كه مثلاً همه بانوان بايد با شلوار و مانتوي بلند و راحت و بدون آرايش در محل كار حاضر شوند ما را راحت كرديد.
نتيجه بي حجابي و بي بندوباري را بايد در غرب ديد. انسان عاقل همواره از وقايع تاريخي عبرت مي گيرد …در غرب، خانواده مفهوم خود را از دست داده است و …بسياري از پيوندهاي خانوادگي ميان زن و شوهر به زور قانون و از ترس حمايت دولت از زن يا مرد برقرار مانده است.
قطعاً دنياي غرب كه آزادي در قاموس آن بيشتر آزادي حيواني است تا آزادي انساني، در مقابل نظارت بر پوشش مردم موضع خواهد گرفت و در پشت پرده نفاق به عوام فريبي خواهد پرداخت، اما ما بايد در عقيده و موضع خود استوار باشيم و براين نكته پافشاري كنيم كه تأكيد بر پوشش مناسب، عين آزادي انساني است هرچند با آزادي حيواني منافات دارد، و ما شما غربي ها را نيز به اين راه دعوت مي كنيم تا مشكلات خانوادگي و اجتماعي تان كه بسياري از متفكرانتان نيز نگران آنند كمتر شود.

اما اصل طرح:

بديهي است كه اولين گام، جلب نظر بانوان است… بنابراين لازم است با آنها دوستانه صحبت شود و … حتي لازم است جلساتي با حضور بانوان سهل انگار در مسئله حجاب تشكيل و با آنها مستقيماً صحبت شود و به حرف آنها نيز گوش داده شود.
گام بعد نياز به موارد ذيل است:
.1
مركزي تأسيس شود براي آموزش آمران به معروف و ناهيان از منكر در باب حجاب (مي تواند از مراكز
موجود استفاده شود). فقط اين افراد با كارت ويژه حق دخالت خواهند داشت
.2
حجاب استاندارد (شلوار و مانتوي راحت و بلند حداقل تا زانو و روسري يا مقنعه، و به طريق اولي چادر، بدون تأكيد بر رنگ خاص) معرفي شود.
.3
دولت از ورود مراجعان با پوشش ناهنجار (مثلا شلوار تنگ و بلوز براي بانوان و شلوار تنگ و سينه باز براي آقايان) به ادارات دولتي جلوگيري كند. اين نظارت بايد در اماكني مانند فرودگاه ها نيز اعمال شود..
.4
در پارك ها امكانات لازم و اختصاصي براي ورزش صبحگاهي بانوان و احياناً دوچرخه سواري و بدمينتون و پينگ پونگ و غيره فراهم شود به طوري كه بتوانند بدون حجاب به ورزش بپردازند
.5
در ساحل دريا تأسيسات ويژه شناي بانوان به تعداد موردنياز برقرار شود و در فصل تابستان نظارت بر ساحل دريا جدي گرفته شود.
.6
زناني كه به قصد جلب مشتري در خيابان ها پرسه مي زنند بازداشت و به مركزي كه فقط توسط بانوان اداره مي شود تحويل داده شوند. بديهي است كه برخورد با آنها مي تواند از تذكر و راهنمايي تا جريمه نقدي و حتي زندان براي افراد حرفه اي تنوع داشته باشد.
.7
برخي از دانشكده ها به دليل كمبود جا و اختلاط دختر و پسر زمينه ساز فحشاء شده اند، بايد اين گونه دانشكده ها ملزم شوند كه پسرانه يا دخترانه شوند. عبور از كنار اين گونه دانشكده ها انسان را به ياد كاخ هاي جوانان زمان رژيم شاه مي اندازد كه براي خواب كردن نسل جوان تأسيس شده بود.
.8
در همه دانشگاه ها مسئله نظارت بر پوشش اسلامي دختر و پسر و عدم آرايش بانوان، از درب ورودي دانشگاه تا مكان هاي ديگر جدي گرفته شود و افراد معاند كه بر كار خود اصرارمي ورزند به كميته انضباطي معرفي شوند..
.9
در برخورد با موارد ناهنجار پوشش، از تجسس در احوال شخصي مردم پرهيز شود. مثلا ممكن است دختر و
پسر جواني با لباس مناسب در حال قدم زدن باشند، مجاز نيستيم كه بررسي كنيم آيا با هم محرمند يا خير. در مقابل، ممكن است زن و شوهري با لباس ناهنجار در حال قدم زدن در خيابان باشند، در اينجا مجازيم كه با آنها برخورد مناسب داشته باشيم.
.10
بازرسي از اماكن عمومي فرهنگي مثل مؤسسات پخش محصولات تصويري يا بازي هاي رايانه اي يا سينماها جدي تر گرفته شود
.بديهي است كه كارهاي زيربنايي و مبارزه با علل به جاي مبارزه با معلول ها به قوت خود باقي است و هيچ يك نبايد جاي ديگري را بگيرد. مثلا تأسيس ورزشگاه ها و اساساً ترويج ورزش همگاني و تأسيس كتابخانه ها و امكانات تفريحات سالم و به طور كلي پركردن اوقات فراغت مردم خصوصاً جوانان به طوري كه بي هدف درخيابان ها پرسه نزنند كمك شايسته اي به سلامت اخلاقي و پوشش مناسب آنها خواهد بود.
سخن در اين است كه علاوه بر اين گونه فعاليت ها نياز به آن گونه نظارت ها نيز هست، زيرا به هر حال عده اي هستند كه تحت تأثير ماهواره ها و غيره نمي خواهند زندگي انساني داشته باشند.روشن است كه طرح فوق قابل كامل شدن است. لذا از نظرات همه دردمندان استفاده خواهد شد.


کیهان بازجو ی عزیز ام القرا
سه شنبه 16 اسفند 1384- 6 صفر 1427- 6 مارس 2006-

*دارالترجمه:
قرمابشات مقدمانی این طرح کیهانی در اینجا به منظورهر چه زودنر خر فهم شدن فرنگی های بي حجاب و بي بندوبار و بی فک و فامیل یه خورده کوتاه شد.

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 208

وزير كشور ... در حرم امام خميني(ره) ... اظهار داشت: آنها براي اينكه در برابر شما بايستند، دور هم جمع شده اند و نقشه مي كشند و طراحي مي كنند؛ جواب شما چيست؟ كه تجمع كنندگان با شعارهاي «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» پاسخ دادند.

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه ١۵ اسفند ١٣٨۴ – ۶ مارس ٢٠٠۶

http://www.kayhannews.ir/841215/14.HTM#other1403

گفتم: چه عرض كنم؟!... شخصي جلوي پمپ بنزين سيگار مي كشيد، به او گفتند اينجا سيگار نكش، جواب داد؛ زكي! اين كه چيزي نيست، من جلوي بابام هم سيگار مي كشم!

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه ١۵ اسفند ١٣٨۴ – ۶ مارس

http://www.kayhannews.ir/841215/2.HTM#other202

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 207













خانم فائزه هاشمی خدمات زیادی به ورزش زنان کرد

ابطحی ( به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی")
يکشنبه ١۴ اسفند ١٣٨۴ – ۵ مارس ٢٠٠۶

Sonntag, März 05, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 206


فعلا مصلحت نیست حرف از مصلحت بزنی - هاشمی رفسنجانی که یکی دو روز قبل گفته بود «درباره مذاکرات هسته ای سکوت می کنیم.» چون داشت درخت توی شکمش سبز می شد و اگر سکوت نمی کرد، ممکن بود قانقاریا یا سلاطون بگیرد، به فاصله چند ساعت پس از سیاست سکوت خود گفت: «عقلانیت و تدبیر در مواضع غرب اندک است»

ا.ن ". وز" ا.ن لاین
يکشنبه ١۴ اسفند ١٣٨۴ – ۵ مارس ٢٠٠۶
http://r0ozonline.com/03satire/014416.shtml

غلط نکنم نوبل صلح امسال را یا می دهند به گنجی یا خاتمی،
خاتمی در اسپانیا گفت: « رابطه ای میان اسلام و تروریسم وجود ندارد.»

ا.ن آقا
۹ آذر ۱۳۸۴/ " . وز" ا.ن لاین
http://roozonline.com/03satire/012114.shtml


فقط براي امتحان شامه ملي:
بي آنکه قصد اهانت داشته باشم؛ يک سؤال ساده دارم: دوستان! سکوت پرزيدنت خاتمي (رئيس جمهوري) در باره وضع اکبر گنجي؛ - يا حرفي اگر در اين مورد زده باشد - بوي پفيوزي نميدهد؟

Samstag, März 04, 2006

اطلاعات مراسم روز جهانی زن شهر خود را از تمام نقاط دنيا براى اطلاع عموم، به اين آدرس ايميل كنيد

http://www.persiancultures.com/

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 205

کوپی رایت ملا خور شده این تمرین متعلق "بوده" است به
آموزشگاه استاد حسن آقا ی دیلماجستان و حومه
http://hasanagha.net/blog/2006/03/post_2024.php

بدون شرح!
این نوشته یک وبلاگ نویس 17 ساله است که خود را یک استشهادی جنبشی می‌خواند

Mittwoch, März 01, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 204

کوپی رایت ملا خور شده این تمرین متعلق "بوده" است به
آمورشگاه اختصاصی زن ایرانی دیلماجستان و حومه


بسیاری از مدعیان روشنفکری را دیده‌ام که چگونه مثل گربه مرتضی‌علی همیشه روی چهارپای خود فرود آمده‌اند …
... گاه می‌شود با دست پس بزنی و با پا پیش بکشی.

برگرفته از وبلاگ نیک آهنگ کوثر

یک قرارداد مشاوره با رادیو فردا بسته‌ام … دارند کم‌کم یک سری آدم تازه برای وب‌سایت‌شان استخدام می‌کنند….ولی من قصد درخواست دادن برای این چند شغل را ندارم… خوب یا بد، خرجش را کنگره‌ی جمهوری‌‌خواه آمریکا آمریکا می‌دهد... ولی ... حتما سری به بخش استخدام وب‌سایت رادیو اروپای آزاد بزنید. شرایط کاری و حقوق و مزایاش خوب است.

برگرفته از وبلاگ حسین درخش.ان