Montag, September 25, 2006

شاخصه اصولگرایی!

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 366

"اصولگرايي شاخصه هايي دارد كه رهبر معظم انقلاب در ديدار اخيرشان با اعضاي دولت نهم به آنها اشاره كردند استمداد دائم از خداوند متعال، از جمله شاخصه هايي است كه رهبر معظم انقلاب برشمردند"


کیهان بازجوی عزیز ام القرا

سه شنبه 4 مهر / 26 سپتامبر 2006

http://www.kayhannews.ir/850704/2.htm#other200

"گفتم: چه عرض كنم؟! شخصي مي خواست وارد خانه اي شود، مدتي در زد، كسي در را باز نكرد، پيش خودش گفت؛ مثل اينكه در خرابه، بايد زنگ بزنم!"


کیهان بازجوی عزیز ام القرا

Samstag, September 16, 2006

توليد" و"نمايش" خنده ها، گريه ها و اعتقادات خشونت آميز فوری سینمایی

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 365

اخبار ادبي و هنري: همزمان با اظهارات ضد اسلامي پاپ و در راستاي مخدوش كردن چهره اسلام،
يك كارگردان ايتاليايي به توليد ونمايش يك فيلم كه اسلام را ديني خشونت آميز و ضد انساني معرفي مي كند پرداخت

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
یکشنبه 26 شهريور 1385- 17 سپتامبر 2006
http://www.kayhannews.ir/850626/3.HTM


در ايران قبل از انقلاب چيزي به عنوان سينماي ملي نداشتيم چراكه عوامل به وجود آورنده سينماي ملي كه فرهنگ، باورها، اعتقادات، خنده ها، گريه ها و... هستند در آن سينما نبود.

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
یکشنبه 19 شهريور - 10 سپتامبر 2006 -
http://www.kayhannews.ir/850619/10.htm#other1001

تنها سينماي شهر انديمشك به دليل استقبال نكردن مردم و نبود در آمد پس از 35 سال تعطيل شد.

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
یکشنبه 19 شهريور 1385- 10 سپتامبر 2006 -
http://www.kayhannews.ir/850619/10.htm#other1001

Dienstag, September 05, 2006

عده‌ای "از همه جا بیخبر" که ... گیج تشریف دارند!

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 364


یک میلیون امضا!

عده‌ای از همه جا بیخبر این اواخر علم امضا جمع کردن راه انداخته‌اند تا مثلا به خیال خودشان با جمع کردن امضا قوانین زن ستیز جمهوری اسهالی را عوض کنند. اینها خودشان را فریب داده‌اند! و می‌پندارند اگر یک میلیون امضا جمع کنند می‌توانند رژیم را مجبور کنند تا قوانین زن ستیز را عوض کند.
یکی نیست از این عقلای قوم بپرسد، خوب مگر قوانین دیگر این حکومت بهتر از قوانین زن ستیز آن است!؟ حالا گیرم فرض کردیم که همه قوانین آن مملکت فلک زده عین حقوق بشر است و فقط مانده که قوانین زن ستیز آنرا عوض کنیم، بعد جمهوری اسهالی می‌شود جمهوری گل و بلبل و همه به خوبی و خوشی می‌رویم پی کار و زندگی خودمان.
چقدر آن متفکری!! که این ایده را کشف کرده انسان نادانی بوده!
آخه آدم عاقل گیریم که شما با جمع کردن یک ملیون امضا که هیچ حتی شما 70 میلیون امضا هم جمع کردید و اینها هم ترسیدند! و جا زدند و قوانین را آنچنان که شما می‌خواهید عوض کردند!! آیا از خودتان پرسیده‌اید که این قوانین زن شمول را چه کسی می‌خواهد به اجرا بگذارد!؟ خوب عقل کل ها مگر در همان مملکت فلک زده با آن قانون اساسی کذایی‌اش کم قوانین زیبا در باره حقوق شهروندی وجود دارد!؟ مگر تا حالا در این 27 سال تاکنون شما دیده‌اید که همان قوانین قبلی که خودشان با دست خط خودشان نوشته‌اند و سرهم بندی کرده‌اند اجرا شده است که حالا بخواهند قوانینی که شما با امضا می‌خواهید بدست بیاورید اجرا کنند!؟ گویا این عقلای قوم یا از کون گیج تشریف دارند یا ریگی به کفش‌شان است و یا شاید هم از طرف خود رژیم ماموریت دارند تا چند روزی هم ملت را با این امضا جمع کردن‌ها سرگرم کنند.
آهای ملت این رژیم با قانون یا بی قانون، جنایت پیشه است و از جنایت پیشه نمی‌توان بجز جنایت توقع دیگری داشت، بیخود اجازه ندهید چندتایی مجددا مثل همان دوران خاتمی و اسهال طلبی شما را سرکار بگذارند. این رژیم با قوانین خوب و بدش باید به زباله دان تاریخ سپرده شود و جز این راه نجاتی نیست، فریب این شعبده بازی‌های سیاسی را نخورید.

پ.ن.:
کیانوش در پیامگیر نکته‌ای را گوشزد کرده بود که مرا مجبور کرد به نوشتن این پ.ن. تا اینکه شبهه‌ای پیش نیاید. کیانوش نوشته:
درود
بعید میـدونـم کـسانی که این ایده رو داده اند به این خـیال باشـند که با یک میلیون امـضا قانـونی در ایران عـوض میـشه ! امـا این کار میـتونه یگ نـمایـش بزرگ از اعـتراض مـردمـی بـاشه که اسـم دهـن پـرکـنی داره و صـداش به گـوش دنـیا میرسـه و این خـودش در این شـرایط ایده خیلی بــدی هـم نیســت (بـهـتر از هـیچکار است)

الـبـته تـوضیح بـدم که مـن خـودم ســعادت امـضا کـردن نـداشــته ام ؛)
---------------
پاسخ به شبهه کیانوش:
اگر اثر آن فقط همین بود که شما نوشتید حق با شما بود ولی متاسفانه چنین امضاهایی این نکته را القاء می‌کند که حداقل این امضا کنندگان به این رژیم امید بسته‌اند و از آن هم بدتر این نکته را مطرح می‌کند که امضا کنندگان از نظر حقوقی مشروعیت این رژیم را می‌پذیرند و در نتیجه چنین مساله‌ای سرنگونی و نامشروع بودن این رژیم را زیر سوال می‌برد.


وبلاگ خسن آقا
سه‌شنبه ۱۴ شهريور ۱٣٨۵ - ۵ سپتامبر ۲۰۰۶


......................................................................


دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج :



كمپين ”يك ميليون امضاء“



http://www.we-change.org/sp