Montag, Oktober 15, 2007

هاشمی بزرگان (!) اصلاح طلب ! من هنوز هم از اي واي ها و از تمام هراسها و فردا مي ترسم


بزرگان (!) اصلاح
طلب


نگو گفتني ها شنيده شده ،
من هنوز هم از اي واي ها و از تمام هراسها و فردا مي ترسم !




دارالترجمه گفتني های یاجوج و ماجوج

...............................................


یکی از بزرگان اصلاح طلب به صورت خصوصی
برای من ایمیلی فرستاده است و گلایه کرده است که چرا "نبش قبر می کنم ” و اینکه
مگر من نمی دانم که " ادامه حیات اصلاحات به حضور هاشمی احتیاج دارد "

ایکاش نویسنده مرا منع شرعی و اخلاقی نمی کرد ...

من بر خلاف آن بزرگوار اعتقاد ندارم که هاشمی رفسنجانی شخصیت میانه رو است و میانه رویی وی را آنسان دروغ می دانم که وجود نور خورشید را در دل تیرگی شب . مدعیات من بر میانه رو نبودن هاشمی شاید که نبش قبر باشد اما دروغ نیست آقای هاشمی کارنامه بس سیاهی دارد و همه آنها دال بر آن است که وی هرچه که هست میانه رو نیست .


گفتني های شرعی و اخلاقی
10.11.2007