Freitag, November 09, 2007

پاسخ فراساختاری هودر به خسن آقا

دارالترجمه " گفتني های" یاجوج و ماجوج

پاسخ "فراساختاری" به خسن آقا

...............................................

ببین دوست عزیز. قبول دارم که من هم از روی کم‌سوادی و دنباله‌روی بی‌فکر و خلاصه خریت یک موقعی با نئولیبرال‌های اصلاح‌طلب در کوبیدن چپ همراه بودم، ولی همانطور که می‌بینی آرام آرام این وضعیت تغییر کرده است. من در نتیجه‌ی تجارب شخصی و همینطور خواندن بیشتر الان خودم خجالت می‌کشم که چقدر ساده‌انگارانه به جنبش چپ نگاه می‌کردم… ولی خب، اگر دیدگاه حزبی رفسنجانیست‌ها باعث شده است با مردم‌شان دربیفتند، شما هم همین اشتباه را می‌کنید. بجز اینکه از دیدگاه تئوریک مارکسیسم هم خودش یک جور استراکچرالیسم است که می‌خواهد تمام تاریخ بشریت و جوامع انسانی در چند جمله خلاصه کند. حالا این دیگر بحثش واقعا طولانی است و اینجا نمی‌گنجد. ولی ممنون که با وجود مخالفتت هنوز وبلاگ مرا دنبال می‌کنی. نقد می‌کنی و فحش هم می‌دهی

نگاه فراساختاری هودر به ایران و ورای آن