Mittwoch, Januar 23, 2008

همراه شو عزیز، مفاهیم قشنگ جمهوری (!) پست ‌اشترا چرا لیسی جدا جدا درمان نمیشود

همراه شو عزیز،
مفاهیم قشنگ جمهوری (!) پست ‌اشترا چرا لیسی

جدا جدا درمان نمیشود

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج
..................................

"چرا وجود حتی مخالفان در مجلس به نفع جمهوری اسلامی است/
به نظر من خوب است که امثال تاجزاده و ابراهیم یزدی هم در مجلس باشند ... خمینی بزرگ هم به شکلی قشنگ در جمله‌ی تاریخی‌اش که «جنگ برای ایران نعمت است» گفته بود… فهم انقلاب ایران و جمهوری اسلامی با استفاده از مفاهیم غیر پست استراکچرالیستی قدرت و گفتمان و امثال آن قابل فهم نیست" !

خردبیر خودش
http://i.hoder.com/archives/2008/01/080122_016812.shtml
2 بهمن 1386 - 22 ژانويه 2008
...................................


"تا اینجا نتیجه می گیریم که تقریبا همه کارهایی که حدس می زدیم ‏شورای نگهبان و وزارت کشور انجام دهد، انجام داده است... هنوز هم می توان کلی از آدمهای به درد بخور مثل حاجی و ‏عارف و جهانگیری و خرم و دعایی و انصاری و موارد مشابه را پیدا کرد.
اگر من دوباره در شرایطی قرار بگیرم که قرار باشد بین لاریجانی یا قالیباف و احمدی ‏نژاد یکی را انتخاب کنم ... به علی لاریجانی و پس از او به قالیباف ‏رای می دهم. می گوئید این کاری که می کنم غیراصولی است، اشکالی ندارد. من تقریبا به قول ‏برادر آدم فروش مان، حسین درخشان کاملا پراگماتیست شده ام"!

ا. ن. آقا
" . و ز"
http://www.roozonline.com/archives/2008/01/_1001.php
3 بهمن 1386 - 23 ژانويه 2008