Mittwoch, Juni 28, 2006

کاش همه فاحشه های اسلومی این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 327


جای دوستان خالی دوباره برگشته‌ام به قاره‌ی عزیزم اروپا ... این بار از آمستردام شروع کردم، بعد بروکسل، بعد فرانکفورت، بعد فرایبورگ و حالا هم پاریس.
این بار ولگردی من در اروپا همزمان با بازی‌های جام جهانی است
دفعه‌ی اولم بود که به هلند می‌رفتم و راستش را بخواهید خیلی از آمستردام خوشم آمد. شهر دوست‌داشتنی و مهربانی است با آن پل‌ها و کانال‌های متعددش، مردم باشعور و صلح‌دوست و دنیادیده‌اش، و ساحتمان‌های قدیمی و باشخصیتش.
در آمستردام تعداد دوچرخه از تعداد آدم‌ها بیشتر است و برای همین، بخاطر کم بودن ماشین در شهر، محیط خیلی آرام و ساکتی دارد.

برای امتحان کردن منطقه‌ی چراغ قرمز که در آن بعضی خانم‌ها زیر مهتابی‌قرمز در ویترین مغازه‌ها خود را اجاره می‌دهند، زیاد انگیزه نداشتم. راستش هنوز نتوانستم خودم را قانع کنم که برای سکس پول بدهم.
به هر حال آمستردام هم به لیست شهرهایی که دوست دارم در آن زندگی کنم اضافه شد.

درخش ان
7 تير ۱٣٨۵ - ۲8 ژوئن ۲۰۰۶
http://i.hoder.com/archives/2006/06/060628_015315.shtml


"درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند"

حاج آقا بهنود برنده جایزه مدفوعاتی پنج تن آل عبای دیگر
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml1.shtml