Dienstag, November 14, 2006

مصاحبه اختصاصی و "اطلا عاتی" با متخصصین فواید " نیو ا.ن فورماسیون" !

... دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج...
تمرین شماره 380
........

-
- من یا خانواده‌ام توسط هیچ کسی تهدید نشده‌ایم.
-
- پول‌هایی که این مدت سر مشاوره‌ی فنی به«رادیوفردا» و نوشتن برای این ور و آن ور درآورده‌ام را پس‌انداز کرده‌ام و وقتی هم که پول «روز» را بگیرم و کار «رادیو زمانه» را هم تمام کنم و پولش را بگیرم، فعلا با توجه به خرج کمی که دارم، تا چند ماه کفافم را می‌دهد. بعدش هم بالاخره یک گهی می‌خورم.
-
- هنوز هم جرات دارم به خامنه‌ای فحش بدهم. باور نمی‌کنید بفرمایید: خامنه‌ای جا... است. خامنه‌ای .. ث است. خامنه‌ای . ر است.. ببینم کسانی که می‌گویند فلانی اطلاعاتی است تخم دارند اصلا اسم خامنه‌ای را این جوری بیاورند یا نه.
-
- از حدود پارسال خمینی را هم یک قهرمان تاریخی می‌دانم که فعلا آدم‌های عقب‌افتاده شعور فهمیدنش را ندارند...
-
- دفعه‌ی بعد هم که رفتم اسراییل حتما به دو، سه تا دختر و پسر تل‌آویوی فحش‌های آبدار فارسی یاد می‌دهم و ویدیویش را هم می‌گیرم و می‌گذارم روی اینترنت. هرکس حال نمی‌کند برود و خودش را دار بزند.
-
- هنوز هم عقیده دارم ایران، و حتی همین جمهوری اسلامی، باید و باید برای دفاع از خودش بمب اتمی درست کند. به همین اندازه هم با درست کردن رآکتور اتمی برای تامین انرژی به‌خاطر خطرهای محیط‌زیستی‌اش مخالفم.
-
- هنوز هم از اصلاح‌طلبی در ایران دفاع می‌کنم و چاکر خاتمی و تاجزاده و مشارکت هم هستم و هر جور بتوانم به‌شان کمک می‌کنم..
-
- هنوز هم با براندازی، حتی به شکل نرمش مخالفم و هر جور کمک و زمینه‌سازی فکری یا عملی به آن را غیراخلاقی و خیانت می‌دانم.
-
- هنوز هم با اکبر گنجی و شیرین عبادی و رامین جهانبگلو و تحکیم وحدت مخالفم و رفتارشان را به نفع براندازی نرم می‌دانم و سرکوب قانونی‌شان را با رعایت کامل حقوق‌شان حق جمهوری اسلامی می‌دانم.


درخش ا.ن
يکشنبه ۲۱ آبان ۱٣٨۵ - ۱۲ نوامبر ۲۰۰۶
http://i.hoder.com/archives/2006/11/061112_015651.shtml
..................

درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند

حاج آقا بهنود برنده جایزه مدفوعانی پنج تن آل عبا در "تبعید"
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtml1.shtml