Donnerstag, Juli 17, 2008

یک "طنزنويس متواري" ، نصيحت هاي خود نسبت به احمد باطبي را پس گرفت

علیرضا رضائی
طنزنويس متواري روزنامه هاي زنجيره اي،
نصيحت هاي خود نسبت به احمد باطبي را پس گرفت
(کیهان)


تو برو سوراخ ریشتو بگیر بابا کریستف کلمب !



گزارش اختصاصی و لحظه به لحظه ما از این رویداد عظیم و ناگهانی :

گزارشها حاکی از این است که این طنز نویس متواری که تاکنون باعث زنجیری شدن خیلی ها شده است با دیدن این خبر از شدت ناراحتی سرش را چند بار فقط به طرف چپ تکان داده و سپس درحالیکه متواری بود چهار مرتبه بلند بلند گفت : نچ نچ نچ نچ ! هنوز کسی از مخفیگاه این طنز نویس که برادران کیهانی تا پریروز به او نویسنده هم نمیگفتند ولی حالا طنزنویس شده خبر ندارد لیکن گزارشهای واصله حاکی از این است که احتمالاً مخفیگاه او نیز دارد با خودش فرار میکند !

بنا به گزارش یک منبع آگاه که حتماً میخواست اسمش فاش شود بنام شرم نداری - ح هنوز کسی نمیداند این طنزنویس دارد از چه فرار میکند ولی مهم نیست مهم اینست که دارد فرار میکند!

شاهدان عینی که در زمان رژیم منحوس خاتمی از نزدیک شاهد چندتا از روزنامه های زنجیره ای در دکه مطبوعات بوده اند میگویند سعید اسلامی امامی سیاسی (قدس الواجبی الشریف !) اصلاً به این دلیل چند نفر را بطور زنجیره ای کشته است تا این طنزنویس متواری درباره اش طنز بنویسد که بعدش متواری بشود !

در همین راستا آگاهان بر این باورند که احمد باطبی هم در جریان کودتای نافرجام ۱۸ تیر به این دلیل آن عکس تاریخی را گرفته است که زندانی بشود بعد ۹ سال بعد فرار بکند تا نبوی او را نصیحت بکند که بعداً نصیحتش را پس بگیرد بعد دوتائی با هم متواری بشوند تا کیهان این خبر را منعکس بنماید !