Montag, August 15, 2005

بر اين کلمات قصار تأکيدی هست که به من هم مربوط نيست

نويسنده: عباس معروفی
شنبه، ۲۲ مرداد، ۱۳۸۴ ساعت ۰۳:۰۰
دوستان می‌توانند به سايت "اسلاميک آرمی" توجه بفرمايند. بسياری از ما تهديد به مرگ شده‌ايم. چرا خيال می‌کنيم که شتر تروريست‌ها جلو خانه‌ی ما نمی‌خوابد… قاعده‌ی بازی را من تبعيدی خودم تعيين می‌کنم... من با توپ هيچ ديکتاتوری بازی نمی‌کنم.
...................................
نويسنده: عباس معروفی
شنبه، ۲۲ مرداد، ۱۳۸۴ ساعت ۲۱:۱۱
از کوشندگان فرهنگی خارج از کشور می‌خواهم که در روز معينی، با متن مشخصی، در تمام کشورهای دنيا مردم را به يک حرکت نمادين در برابر سفارت جمهوری اسلامی فرا خوانيم، و آنجا "ديوار" پينگ فلويد را با هم با صدای بلند بشنويم
.......................................

نويسنده: عباس معروفی
یکشنبه، ۲۳ مرداد، ۱۳۸۴ ساعت ۲۰:۳۹
من اين آدم را نمی‌شناسم. به من هم مربوط نيست که در روزهای انتخابات گشت و گذاری در ايران داشته. نامش نفر اول ليست ارهابيون است اما سُر و مُر و گُنده آمد و شد می‌کند. باز هم به من مربوط نيست....
..