Sonntag, August 28, 2005

بهزاد نبوي: ما اصلاح طلب خط امامي هستيم


نايب رييس سابق مجلس شوراي اسلامي با اشاره به كساني كه در عين دفاع از انقلاب و نظام كليت مديريت بيست هفت ساله‌ي كشور را به باد انتقاد مي گيرند مي‌گويد: كسي نمي تواند بگويد كه من انقلاب و نظام را قبول دارم ولي تمام تلاش‌ها در اين بيست هفت سال و مديران آن را قبول ندارم. مگر پس از انقلاب كودتايي شده!
وي يادآوري مي كند : ما اصلاح طلبان خط امامي هستيم و اصرار داريم كه بگوييم امام شخصيتي كه آقايان معرفي مي كنند نيست و مي توانيم با خط امام، نقاب را از چهره‌ي اين‌ها كنار بزنيم و نشان دهيم كه اين‌ها هيچ ارادتي به امام و انقلاب ندارند بلكه به دنبال كسب قدرت هستند و براي اين كار به هر چيزي از جمله امام و انقلاب متوسل مي شوند.
نبوي مي‌گويد: معتقديم بايد تمركز خود را بر تقويت جبهه‌ي اصلاحات كه گروه‌هاي خط امامي آن را تشكيل داده‌اند بگذاريم. گروه‌هاي قديمي تشكيل دهنده‌ي جبهه‌ي اصلاحات يعني شوراي هماهنگي گروه‌هاي خط امام و مجمع روحانيون مبارز، همه خط امامي بودند.
كارگزاران هم اكثرا مدير دولت رجايي بودند كه به اتفاق آنها فراكسيون خط امام را تشكيل داديم.
مشاركتي‌ها هم ريشه در دانشجويان مسلمان پيرو خط امام دارند.
وجه خط امامي اين جبهه بايد تقويت شود و اين كه به ايجاد يك تشكل جديد نمي پردازيم به همين دليل است كه بايد همين وجه اشتراك را نيرومند و جبهه اصلاحات را با قدرت مجددا وارد صحنه فعاليت‌هاي سياسي كنيم.
عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي تاكيد دارد: ما جزو كساني نيستيم كه از گذشته‌ي خود پشيمانند ما از انقلاب و حمايت از اماممان پشيمان نيستيم