Samstag, September 24, 2005


خود آموزهای "مهر ورزانه"

آغاز سال تحصیلی:


جدیدترین مفهوم اصلاحات

خاطرات نویسی اصلاحاتی و سفر نومچه های اصلاحاتی تر

دبيركل سازمان ملل شدن سید خندان

ایجاد دبیرخانه "كنفرانس احزاب آسيايي" در ام القرای اين همه فقير و محتاج نان

وشرایط اسم نویسی در کلاس اوٌل مناسبات داخلی و خارجی "دولت منتظر"


رویداد ان لاین:
محمدعلي ابطحي در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ايلنا"، ضمن ارائه تحليلي از فضاي سياسي كشور پس از انتخابات رياست‌‏جمهوري، گفت: براي ايجاد وحدت بين اصلاح‌‏طلبان نيازي به ارايه تعريف جديد از اصلاحات نيست
ابطحي اظهار داشت: در بين جريان محافظه‌‏كار به علت اين كه حاكميت را به طور يكپارچه در دست دارند، اختلاف نظر در مسايل اجرايي، سهم‌‏خواهي و قدرت‌‏طلبي وجود دارد و در آينده نزديك… و در درون خود، دچار درگيري‌‏هاي عديده مي‌‏شوند.

http://rooydadnews.com/archives/000893.php
..............................

وبلاگ علی مزروعی :
بد نيست خاطره‌اي را باز گويم: در سال اول مجلس ششم... دوستان اصلاح طلب پيشنهادي را در قانون بودجه گنجاندند كه دولت دو ميليارد تومان به احزاب كمك كند... اما جالب آنكه پس از تصويب، شوراي نگهبان آنرا بدليل مغايرت با شرع و قانون اساسي رد كرد!
جالبتر استدلال اين شورا در رد بود و آن اينكه وقتي اين همه فقير و محتاج نان در جامعه وجود دارد چگونه مي‌توان به احزاب كمك كرد؟
http://mazrooei.ir/archives/000081.html
..........................

خانه احزاب ان لاین:
رييس خانه احزاب ايران كه به تازگي از چين برگشته است اعلام كرد:
در مراسم اختتاميه سومين كنفرانس دوسالانه احزاب آسيايي در پكن اعلام شد كه نوبت دبيركل سازمان ملل متحد در دور جديد به قاره آسيا رسيده است... اينجانب نيز با توجه به سوابق سياسي و فرهنگي درخشان جناب آقاي خاتمي ... و همچنين خدمات فراوان فرهنگي ايشان ... نام ايشان را بعنوان كانديداي مورد تأييد احزاب ايران مطرح نمودم .... اين مسئله با استقبال دوستان ايراني مواجهه گرديد.
وي افزود خانه احزاب ايران در نظر دارد علاوه بر ميزباني كميته ي دائمي كنفرانس و ميزباني چهارمين اجلاس سراسري احزاب آسيايي ، دبيرخانه ي دائمي كنفرانس احزاب آسيايي را در تهران ايجاد نمايد.


...........................................

ایرنا:

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه به مکتب انتظار اشاره کرد و یادآور شد:
اعضای جامعه منتظر همه خیرخواه یکدیگر هستند و در چنین جامعه‌ای، تمام برنامه‌های دولت منتظر بر اساس مکتب انتظار تعیین می‌شود.
دکتر احمدی‌نژاد افزود: امروز به جای اینکه مکتب توسعه که مبتنی بر مادیات و لیبرالیسم است را اجرا کنیم، باید به مکتب انتظار برگردیم، از این نگاه می‌توانیم مناسبات داخلی و خارجی خود را در کشور بخوبی تعریف کنیم.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه دنیا تشنه این فرهنگ و نیت است، گفت: هیچ افق روشنی جز مکتب انتظار در مقابل بشریت نیست و همه قدرت‌های دنیا منفعل هستند و نمی‌توانند نیازهای بشر را به درستی پاسخ‌گو باشند.
وی با اعلام اینکه امروز در دنیا یک حرکت و مطالبه جدید در حال شکل‌گیری است، تأکید کرد: تنها مکتبی که می‌تواند به درستی پاسخگوی نیاز بشر باشد، مکتب انتظار است…



http://www.irna.ir/