Donnerstag, September 15, 2005

خود آموز فوری
نو نوار کردن دست به نقد و مهرورزانه
اطلاعات "دیده بان" های خارجی "حقوق" بشر،
در یک جائی عین هتل

شرق انلاين/ دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۸۴:
ساعت ۲ بعدازظهر امروز مراسم معارفه احمد خادم المله مديرعامل جديد سازمان خبرگزارى جمهورى اسلامى ايران (ايرنا) در سالن اجتماعات ساختمان مركزى خبرگزارى برگزار شد.
در اين مراسم محمدحسين صفارهرندى وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى، محمود دعايى مدير مسئول روزنامه اطلاعات، سعيد ابوطالب عضو كميسيون فرهنگى مجلس شوراى اسلامى و ... حضور داشتند...
صفارهرندى با اعلام اينكه عملكرد بخشى از دوره هايى كه بر خبرگزارى گذشته مهرورزانه نبوده است... به حضور ليگابو ديده بان حقوق بشر در ايران در سال هاى گذشته اشاره كرد و گفت:
آقاى ليگابو وقتى آمد به ايران و سراغ زندانى هاى سياسى را گرفت، منتظر بود كه نشانى يك توده چند هزار نفره را به او بدهند. اما همان ها كه دعوتش كرده بودند تا سياهچال هاى جمهورى اسلامى را ببيند، اسم ۲۶ نفر را به او گزارش كردند. وقتى سراغ اين ۲۶ اسم را گرفتند، ديدند در يك جايى عين هتل به اسم زندان دارند روزگار سپرى مى كنند.

http://www.sharghnewspaper.com/840623/html/online.htm#s299286


.................................

خود آموز فوری
نو نوار شدن مهرورزانه اطلاعات و "حقوق" بشر
به طریق انی میشن دست به نقد پست مدرن


روزنامه ایران / چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۸۴ :
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى صفارهرندى در جمع معاونان و مسؤولان سازمان هاى تابعه وزارت ارشاد... تأكيد كرد به دليل قابليت ها و جذابيت هاى سينما و تأثير فراگير وگسترده آن بر مخاطبان بايد به ساخت فيلم هايى در قالب انيميشن با مضامين قرآنى توجه شود و...
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى از موافقت رئيس جمهورى با طرح جديد وزارت ارشاد براى پرداخت هديه يك ميليون دلارى دولت به روزنامه نگاران خبر داد. وى گفت ... اين تدبيرى تازه است و با راه حل هاى قبلى كه براى توزيع هديه يك ميليون دلارى دولت به روزنامه نگاران در نظر گرفته شده بود، فرق دارد. هرندى درباره اين طرح جديد توضيح بيشترى نداد، اما اخبار تأييد نشده حاكى است كه قرار شده اين مبلغ به صورت نقدى به روزنامه نگاران پرداخت شود.

http://www.iran-newspaper.com/1384/840623/html/back.htm#s516795