Mittwoch, Mai 24, 2006

پیش درآمد "ادامه" تفصیلات مصوٌر استند آپ ملیجکی پر افتخار ا.ن اقا در آمریکا

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 306

ماجرای شبکه زیتون
بکلی ما را از خبرها غافل کرد. امروز سری می زنیم به وطن گل و بلبل و خبرهای روز را مطابق معمول مرور می کنیم.

گلوله همچنان بد است
من همچنان نظر خوبی به ستارخان ندارم و در مورد هرکسی که تنها دلیل وجودش قطار فشنگ یا زوربازویش است عمیقا احساس بدی دارم.. .ما ایرانیان عزیز معمولا عادت داریم که بخاطر چیزهایی مانند جوانی، صداقت، اعتقاد، فداکاری، پاکدامنی و سلامت اخلاقی هر جنایتی را نادیده می گیریم

دوم خرداد و حسرت ها
دیروز دوم خرداد بود. راستش را بخواهی دلم برای دوم خرداد تنگ شده است. روزهای خوب خاتمی. روزهایی که می شد به تصویر مردی که تمام وجودش راستی و درستی بود نگاه کنی و دلت بخواهد بگوئی که دوستش داری.
هنوز چیزی در پس ذهن من است که دوستش می دارم، در پس ذهن من مردی با لباسی به رنگ شیر و تصویری به روشنی خنده و چشمانی پر از مهربانی زنده است که هر روز که می گذرد به روزهای زیستن در روزگار او بیشتر و بیشتر فخر می کنم.

ا.ن آقا
" . ور" ان لاین
چهارشنبه ٣ خرداد ۱٣٨۵ - ۲۴
می ۲۰۰۶
http://r0ozonline.com/03satire/015768.shtml

غلط نکنم نوبل صلح امسال را یا می دهند به گنجی یا خاتمی. خاتمی در اسپانیا گفت: « رابطه ای میان اسلام و تروریسم وجود ندارد.»

ا.ن آقا
" . و ز" ا.ن لاین