Freitag, Oktober 07, 2005

دانشمندی هستم ، كه هر روز مقداری از وقتم را پای اينترنت می‌گذارانم
بيشتر مطالب آن را می‌خوانم و از نوشته وبلاگ‌نويس‌های هم‌وطنم
كه مشتری دائمی بعضی از آنها هستم لذت می‌برم
و کاندید ریاست "اطاق فکر" فوق الذکر تشریف دارم


من در ۷ بهمن ۱۳۳۸ در مشهد به دنيا آمدم. پس از تحصيلات ابتدايی طبق سنت خانوادگی به تحصيلات علوم دينی مشغول شدم و در سال ۱۳۵۵ به درس خارج رسيدم. از اول علاقه عجيبی به هنر و سياست داشتم.... در همان قبل از انقلاب، يك دوربين سوپر ۸ داشتم، فيلم می‌گرفتم. اديت و صداگذاری هم می‌كردم. ... به راديوهای بيگانه آن روزها خيلی گوش مي‌دادم. با همه كودكی به همه مراكز فرهنگی كشور نامه می‌نوشتم و نامه دريافت می‌كردم.... انقلاب كه پيروز شد خيلی خوشحال بودم. بر اساس علاقه‌ای كه داشتم با صداوسيما كار را شروع كردم. سال ۱۳۵۸ مدير برنامه‌های صداوسيمای مشهد شدم.... سال ۱۳۶۱ به عنوان مديركل صداوسيمای بوشهر و شيراز منصوب شدم...

. بعد از پيروزی آقای خاتمی، در تاريخ ۱۹/۴/۱۳۷۶ مرا به عنوان رياست دفتر رييس جمهور انتخاب كرد... پس از انتخاب دور دوم، در تاريخ ۱۱/۶/۱۳۸۰ معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور شدم تا ارتباط بين مجلس و دولت را تحكيم كنم. پس از انتخابات معروف مجلس هفتم که پس از سه بار استعفاء بالاخره در تاریخ 21/7/1383 مورد قبول رئیس جمهور قرار گرفت و طبق معمول حکم تشریفاتی مشاور رئیس جمهور دریافت کردم!

...سال هاست كه هر روز مقداری از وقتم را پای اينترنت می‌گذارانم، بيشتر مطالب آن را می‌خوانم و از نوشته وبلاگ‌نويس‌های هم‌وطنم كه مشتری دائمی بعضی از آنها هستم لذت می‌برم. اصلاحات عميق و نهادينه شدن دموكراسی و احترام به سنت و دين را راه نجات ايران می‌دانم. به انقلاب اسلامی و رهبر فقيد آن هميشه وفادار بوده ام و دوست دارم هميشه در خدمت مردم ايران باشم.
برادر ابطحی ان لاین