Donnerstag, Oktober 13, 2005


خود آموز الٌه بختکی
شانس آوردن موجودات "سیاستمدار" اصلاح ناپذير



امروز شصت و دومین روز تولد.. . اصلا پیام تبریک تولد رو تحویل نگرفت !… به آدمها ی بزرگ و معروف و سیاستمداران گلایه وشکایت و اعتراض فراوان وجود دارد . خیلی ها در طول مدت ریاست جمهوری ازآقای خاتمی گلایه داشتند اما آقای خاتمی از معدود سیاستمدارانی است که کسی از او نفرت پیدا نکرد و اورا دروغگو نپنداشت… شانس آقای خاتمی در این هم هست که اتفاقات بعد از او باعث شد که بیشتر از دوران ریاستش مقبول افتد .

برادر ابطحی ان لاین
پنجشنبه 21 مهر 1384- 13 اکتبر 2005
http://www.webneveshteha.com/


">.......................

هادی خرسندی
خاتمي در همه جنايت ها --- خود تدارکچي و مباشر بود
ليک در دستگاه ظلم و ستم --- مهره حتي نبود، واشر بود
......................

پرويز صياد

چيزي اسف بارتر از اين نيست كه ... هنوز تعدادي... اين هشت سال دروغ و دغل را "دوره اصلاحات" مينامند. كه "دوره افتضاحات" به گمان من توصيف مناسب تريست!
گرچه كلمه "افتضاح" نتايج زيانبار اين دوره را براي ملت و مملكت ما هنوز نميرساند ...
مردم ايران هرگز از كسي به اندازه خاتمي رو دست نخورده اند. نه از رفسنجاني و خامنه اي و نه حتي از خود خميني. او هشت سال، قرص مسكني شد براي جوانان و مردم عاصي تا فاسدترين و خودكامه ترين حكومت روي زمين را تحمل كه هيچ حتي باور كنند. و وسيله اي شد تا جهان در تشخيص اين "غده سرطاني" كه جمهوري اسلامي نام دارد، دچار ترديد شود.
او به اين بهانه كه در نظامي اصلاح ناپذير دارد "اصلاحات" انجام ميدهد، درهاي پناهندگي به ممالك ديگر را به روي ايرانياني كه ميخواستند همه چيزشان را بگذارند و جان و حيثيت انساني شان را بدر ببرند، بست و قلب ميليونها ايراني را كه به وعده هاي دروغين وي در رابطه با "قانونمندي"، "مردمسالاري ديني" و "جامعه مدني" دل بسته بودند، شكست.
آدم واقعا دو به شك ميماند در خاتمه كار سيد خندان براي ابراز انزجار خود، او را انتخاب كند يا كساني را كه ميگويند با رفتن او دوره اصلاحات سر آمده است؟