Montag, Oktober 10, 2005






خود آموز انتخوا باتی توریستی
عشوه آمدن خرکی ملیجک دربار سلطان اکبر شاه
فقط بخاطر تو، فقط بخاطر تو، فقط بخاطر تو.....




شرمسارم که بگویم در پس گفته های کسانی که امروز، در انتخاب میان احمدی نژاد و هاشمی تحریم را انتخاب می کنند ... نوعی امید به شورش و انقلاب ... نهفته است"!

http://news.gooya.com/nabavi/archives/031790.php
ا.ن آفا / گویای ان لاین

وقتی جلوی سفارت رسیدم حدود سی- چهل نفر از ایرانیان با پرچم ایستاده بودند و داشتند علیه جهموری اسلامی مبارزه می کردند و فریاد می کشیدند… گروهی از حزب کمونیست کارگری بودند و گروهی تیپ های مجاهدین خلق و چند نفری هم از از سلطنت طلبان، به گفته یکی شان و چندتایی هم از ایرانیان عادی .
یکی پرسید: می خواهید رای بدهید؟گفتم: بله یکی دیگر گفت: می خواهید به دموکراسی رای بدهید یا به استبداد؟گفتم: می خواهم به دموکراسی رای بدهم. یکی شان گفت: دلیل تان برای رای دادن چیست؟گفتم: در سایت اینترنتی ام نوشته ام. …
رفتم به طرف سفارت. عده ای شعار می دادند که من مزدور جمهوری اسلامی هستم. من هم در کمال پررویی برای آنها دست تکان دادم.
رفتم داخل سفارت.
برگه رای را گرفتم و انگشتم را زدم روی استامپ سبز. داشتم به صدایی که می آمد فکر می کردم و اینکه در شهر بروکسل که شش هزار ایرانی زندگی می کنند سی – چهل نفر جمع شده اند و شعار می دهند و اصلا متوجه نیستند که این شیوه های نخ نما دیگر جواب نمی دهد… به دوستانی فکر کردم که در تهران از تک تک آرای شان دارند حفاظت می کنند، … رای را نوشتم، وقتی می خواستم آنرا به صندوق بیندازم به تمام دستهایی که امیدوارانه برگه های سفید را با نظرشان نوشته بودند فکر می کردم. رای دادم.وقتی بیرون می آمدم، پلیس گفت که می توانم از در پشتی بروم. گفت که با این افراد نباید درگیر شد. گفتم: من خودم اینها را بزرگ کرده ام…از اینها گنده تر حسین الله کرم است که در تهران می خواهد رای مردم را تغییر دهد. ما از آن نوع فاشیست ها نمی ترسیم، این نوع فاشیست ها که چیزی نیستند... فقط دارم به این فکر می کنم که این جمعیت اگر اکبر گنجی را هم ببینند تکه تکه اش می کنند،
رفتم به طرف ماشین و به خانه برگشتم. دستهای شان را دیدم که گره کرده بودند و …

http://news.gooya.com/nabavi/archives/031213.php
ا.ن آفا / گویای روز دیگر ان لاین


راستش را بخواهيد من تا امروز اصلا فرصت نکرده بودم ببينم اين الفنون بيچاره در انتخابات چي گفت که اين همه مردم جمع شدند و با کمک بسيج و شوراي نگهبان به او راي دادند

http://roozonline.com/03satire/009817.shtml
ا.ن آفا / روز ان لاین


احمدی نژاد فعلا یک لنگی پشت در ایستاده است... بالاخره هاشمی اوضاع را در دست گرفت و به قول برادران عزیز«آب افتاد دست یزید»،… همزمان با این موضوع سید محمد خاتمی ... حکم هاشمی رفسنجانی را به عنوان عضو شورای عالی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پذیرفت. فعلا شورای عالی شامل هاشمی، روحانی و خاتمی است.
قند و نباتی، شکلاتی شکلاتی، عسلی یا که شیرینی ... در همین راستا اعلام کرد: غرور من رفته به باد، فقط به خاطر تو، دلم کسی رو نمی خواد، فقط بخاطر تو، فقط بخاطر تو، فقط بخاطر تو.....


http://roozonline.com/03satire/010767.shtml
ا.ن آفا / روزی ان لاین ۱۸ مهر ۱۳۸۴


مبحت شیرین تمرینا ت شبانه روزی ملیجکی در "تبعید" :

من ... دادم، شماهم ... بدهید !

http://news.gooya.com/nabavi/archives/031213.php

ا.ن آفا / گویای ان لاین