اصول تبليغاتی دوران فتحعلی شاه
و فروع انقلاب اطلاعاتی تبلیغاتچی های
و فروع انقلاب اطلاعاتی تبلیغاتچی های
درباراعلیحضرت اکبر شاه
در نظام های سياسی بسته، يکی از مهم ترين مشکلاتی که در حکومتداری اتفاق می افتد اين است که سياستی به عنوان اصل تبليغاتی برگزيده می شود... زندگی در دوران انفجار انفورماتيک و انقلاب اطلاعات، با زندگی در دوران فتحعلی شاه تفاوت های اساسی دارد.... از آن جمله است اين که نمی توان با مردم سياسی فريب را ادامه داد. گرچه تجربه ثابت کرده است که هنوز می توان مدتی چنين کرد... نيک می دانم که در انتخابات اخير آشکار شد که هنوز شکل مار بر نوشته مار ترجيح دارد.
بهنود ان لاین روز دیگر
Sunday, Oct 9, 2005 یکشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۸۴
http://roozonline.com/panjereh/010737.shtml