Freitag, Januar 27, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 155

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: «دشمنان ما ميدان نبرد و درگيري را جديتر كرده اند و وارد بحثهاي جدي شده اند، ما هم اين بحثها را جدي ميگيريم. اكنون وارد مقطع جديدي شده ايم كه البته نميتوانم وارد مسائل جزئي شوم. »
هاشمي رفسنجاني در پاسخ به انتقاد آيت الله العظمي نوري همداني مبني بر كشيده شدن جناح بنديهاي سياسي به حوزه، گفت: «اختلافات سياسي رنج آور شده بطوري كه دشمنان درگيريهاي خود با ما را علني تر كرده اند. اينكه در اين شرايط با همديگر درگير شويم كار جاهلانه اي است.»
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با ابراز نگراني نسبت به رفتار اروپاييها در قبال پرونده هسته اي ايران، گفت: «آنها ديوانه، طمعكار، ظالم و مصداق طاغوت واقعي هستند. ما كاري به كسي نداريم اما آنها كار را به اينجا رسانده اند گرچه خود ما هم بي تاثير نبوده ايم. »
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه گفت: تربيت افرادي از روحانيت كه با مديريت مسجد آشنا شوند، كار بسيار بزرگي است و آينده ي مساجد را تحت تاثير قرار خواهد داد.

ایسنا
جمعه ۷ بهمن ١٣٨۴ – ٢۷ ژانويه ٢٠٠۶
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-656756

شرمسارم که بگویم در پس گفته های کسانی که امروز، در انتخاب میان احمدی نژاد و هاشمی، تحریم را انتخاب می کنند ... نوعی امید به شورش و انقلاب ... نهفته است

ا.ن آفا
گویای ا.ن لاین
http://news.gooya.com/nabavi/archives/031790.php