Donnerstag, März 23, 2006

معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 225





هم زمانی اربعین و نوروز- اربعین در مشهد بودم، دسته های سینه زنی به احترام امام حسین علیه السلام مثل سالهای قبل بود اما همه با لباس نو و قیافه های متفاوت. در میان سینه زنی هم وقتی به یکدیگر می رسیدند ضمن لعنت بر یزید، دیده بوسی نوروز می کردند. این خصلت تاریخی و کم نظیر ایرانیان است که در بسیاری از موارد تحلیل جامعه شناختی آنان در نرم های معمول و علمی جهانی قابل ارزیابی نیست.

ابطحی ( به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی")
2 فروردين ١٣٨۵ – 23 مارس ٢٠٠۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307640




دارالترجمه:
حاج آقا معاون تپلی شیخ خندان نمونه جدیدی از ازشاهکارهای عکاسی شخص شخیص خودش را هم به زیور درج اینترنتی آراسته است و به طور مختصرو مفید و یه منظور خر قهم شدن "نورمهای معمول وعلمی جهانی" توضیحات داده است : " بهار" !

http://www.webneveshteha.com/miscphotos.asp?id=1187

برای کسب فیض و آشنایی بیشتر

با "هنر" های "اصلاحات" طلبانه معاون توپولی و حقوقی و پارلمانی شیخ ختدان

یک نگاهی هم بیندازید ( به عنوان مثال) به صورت حساب "چامعه شتاختی" :

من در ۷ بهمن ۱۳۳۸ در مشهد به دنيا آمدم. پس از تحصيلات ابتدايی طبق سنت خانوادگی به تحصيلات علوم دينی مشغول شدم و در سال ۱۳۵۵ به درس خارج رسيدم. از اول علاقه عجيبی به هنر و سياست داشتم.... در همان قبل از انقلاب، يك دوربين سوپر ۸ داشتم، فيلم می‌گرفتم. اديت و صداگذاری هم می‌كردم. ... به همه مراكز فرهنگی كشور نامه می‌نوشتم و نامه دريافت می‌كردم.... انقلاب كه پيروز شد خيلی خوشحال بودم. بر اساس علاقه‌ای كه داشتم با صداوسيما كار را شروع كردم. سال ۱۳۵۸ مدير برنامه‌های صداوسيمای مشهد شدم.... سال ۱۳۶۱ به عنوان مديركل صداوسيمای بوشهر و شيراز منصوب شدم...آقای خاتمی... مرا به عنوان رياست دفتر رييس جمهور انتخاب كرد... معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور شدم تا ارتباط بين مجلس و دولت را تحكيم كنم... بالاخره... طبق معمول حکم تشریفاتی مشاور رئیس جمهور دریافت کردم!...سال هاست كه هر روز مقداری از وقتم را پای اينترنت می‌گذارانم... به انقلاب اسلامی و رهبر فقيد آن هميشه وفادار بوده ام و دوست دارم هميشه در خدمت مردم ايران باشم

تپلی عمامه ذغالی

http://www.webneveshteha.com/about.asp