Montag, Januar 15, 2007

تقاضای راست و حسینی یک تبلیغاتچی "خارج نشین" از ایرانیان تبعیدی!

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج
( تمرین424 )
...............

"لطفا انتقاد کنید!... بعضی روزها خودم هم یادم می رود که قرار بود طنز بنویسم، ظاهرا به نظرم می آید که خیلی کار بامزه ای دارم می کنم، منتهی فکر می کنم احتمالا نظر شما با من یکی نیست. سووال من این است، همین روشی که دارم ادامه بدهم؟ یا مطالب را کوتاه تر کنم و بیشتر به طنز بپردازم. لطفا نظرات تان را با ای میل خودم برای من بفرستید تا ببینم دارم چه غلطی می کنم"!

ملیجک خارج از" کشور سازندگی صغرا و اصلاحات کبرا و فقاهت عظما و چه و چه و چه های قانون اساسی واویلا
" . و ز"
دوشنبه ۲۵ دی ۱٣٨۵ - ۱۵ ژانويه ۲۰۰۷
http://www.roozonline.com/archives/2007/01/001610.php

......................

"خاتمی برای ملت ما حالا دیگر یک شانس بزرگ و یک ثروت ملی است، بزرگترین کاری که باید بکنیم این است که همه چیز را آماده کنیم، سالهای سخت زندگی در میان کوتوله ها را بگذرانیم و به چهار سال بعد فکر کنیم که خاتمی دوباره بیاید و دوباره شهر بخندد" !

ا. ن آقا
گوی ا.ن یوز
http://news.gooya.com/nabavi/archives/034393.php