Dienstag, Januar 16, 2007

معرکه التفهیم المدنیات المهریه، توسط "عبا الشوگولاتی الکاندید جایزه نوبل"!

الدارالترجمه زبان الیاجوج و الماجوج
( تمرین 425 )


…"معرکه ای بود تفهیم مهریه. آقای خاتمی به هر شکلی بود با انگلیسی مهریه را پرسید... عروس و داماد هم زبان انگلیسی را خوب بلد نبودند؛ و داماد هم حتماً تایوانی نمی دانست و عروس فارسی… قرار شد آقای خاتمی از عروس بله بگیرد. دوباره به انگلیسی به نحوی پرسید آیا وکیلم؟..."

آسد ممدلی ابطحی چونیور / به زعم خودش: توپولی
به زعم یک کاریکاتوریست خارج نشین
که جریزه نداره عکس امام (ره) و راحلشو"بکشه : سيدالماله کشين
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱٣٨۵ - ۱۶ ژانويه ۲۰۰۷
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308465

.........................

"نوبل صلح امسال را یا می دهند به گنجی یا خاتمی. من پیشنهاد می کنم آقای خاتمی چند ماهی به ایران نیاید و به همین کار ارزشمندی که دارد انجام می دهد مشغول باشد"!

ا. ن خارچ از کشور رفسنجونی و الشرکا
" . و ز" ا.ن لاین
http://r0ozonline.com/03satire/012114.shtml

.........................

میگم... ابراهیم نبوی پسر‌خاله‌ی دوست بسیار عزیزمه. یهو یه‌عده از دوستان (!) حکم اعدام منو صادر می‌کنن که چی؟ که ازش بدشون میاد.

چرا؟ دلیل نمی‌خواد. وقتی من بدم میاد تو هم باید بدت بیاد!

بابا من با دخترخاله‌ش دوستم بگذریم که طنزهاشم دوست دارم.

- دخترخاله‌شم خون پسرخاله‌ش تو رگ‌هاشه.
- عجب!
- جانِ مش رجب!

وبلاگ الروغون زیتون التقلبی