Dienstag, Januar 23, 2007

همايش ستادهاي امر به معروف و نهي از منكر سازمان ها و وزارتخانه هاي سراسر كشور!

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج
( تمرین 431 )
................


"وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي پيش از ظهر ديروز در همايش ستادهاي امر به معروف و نهي از منكر سازمان ها و وزارتخانه هاي سراسر كشور، اظهار داشت: بيشترين منكري كه اكنون در سطح جامعه مشاهده مي شود، به لحاظ قبح و زشتي با آنچه در گذشته و قبل از انقلاب وجود داشت قابل مقايسه نيست.

"صفار هرندي گفت: برخي ناجوانمردانه قضاوت مي كنند كه گويا وضع جامعه خراب تر از گذشته شده و يادشان نيست كه در گذشته كجا بوديم؟ اين ها همان كساني هستند كه با حرف هايشان دل امام را به درد آوردند و ايشان گلايه كردند كه برخي در پي جا انداختن اين مفهوم هستند كه وضع جامعه نسبت به قبل از انقلاب بدتر شده است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي... افزود: اگر حالا براي بيرون ماندن موي يك زن از روسري در سريال هاي سيما مردم متدين اعتراض مي كنند كه البته حساسيت آنها به جا نيز هست، اما نبايد فراموش كنيم كه در قبل از انقلاب فيلم هاي ما چه وضعيتي داشتند" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه 2 بهمن 1385- 22 ژانويه 2007
http://www.kayhannews.ir/851103/14.HTM#other1401

...................

"گفنم : چه عرض كنم؟!... شخصي از دانش آموزي پرسيد، پسر جان! كلاس چندي؟ و دانش آموز جواب داد؛ كلاس دوم، يارو گفت من اندازه تو كه بودم كلاس پنجم بودم! و دوباره پرسيد؛ چند سال داري؟ دانش آموز جواب داد 9 سال، يارو بادي به غبغب انداخت و گفت؛ ولي من همسن تو كه بودم 12 سالم بود" !

کیهان بازجوی عزیز ام القرا
دوشنبه 2 بهمن 1385- 22 ژانويه 2007
http://www.kayhannews.ir/851103/2.HTM#other202