Freitag, Februar 01, 2008

خسن آقا: من ... م به اون حاکمیت ملی

وبلاگ خسن آقا
http://blog.hasanagha.org/2008/02/post_2335.php


... م به اون حاکمیت ملی


آقایان و خانم‌های روشن فکر هشدار داده‌اند به اینکه حاکمیت ملی داره خدشه دار میشه.

حضرات چنان نامه نگاری کرده‌اند که انگاری تا امروز حاکمیت ملی در امن امان بوده و فقط امروز رژیم این حاکمیت رو به خطر انداخته! گویا فراموش کرده‌اند که حکومت ظلم 28 سال است که چیزی از حاکمیت ملی باقی نگذاشته که امروز بخواهد به آن ب.. ند و یا بش.. د.

ولی خوب وقتی اسامی رو نگاه می‌کنی، می‌بینی که اکثر امضا کنندگان خودشون در این 28 سال داشتن می‌ر..ن به حاکمیت ملی، حالا یک شبه نگران شدن که رژیم بش .. د به حاکمیت ملی!

یکی پیدا نمی‌شه توی اون مملکت از این خانم‌ها و آقایون به اصطلاح روشن گ . ز بپرسد، شما کجا هستید وقتی که روزانه رژیم هزار بار با رفتار خود به حاکمیت ملی میرینه و ایران رو تبدیل کرده به یک مملکت عقب افتاد و توالت عمومی جهان؟

یکی نیست به این حضرات بگوید که خجالت بکشید شما خود مسبب این فلاکت هستید، وقتی که در برابر هزار نوع بی عدالتی و جنایت و زورگویی رژیم با سکوت خود مهر تایید بر آن می‌زنید.

نگاهی کوتاه به نام ها نشان می‌دهد که آقایان اکثرا اسهال طلب تشریف دارند و اگر داد سرداده‌اند تنها برای پست و مقام‌های خودشان است که به خطر افتاده و نگران "انتخابات" پیش رو هستند.

آیا یکی از این آقایان حتی یک نفر از آنها تا کنون به این همه جنایت که زیر سلطه خود اسهال طلب‌ها انجام شده اعتراض کرده‌اند