Mittwoch, August 27, 2008

اظهارات مقام معظم (!) رهبری باعث شد شرایط کشور "آرامش" بیشتری (!) پیدا کند


یا من زبان فارسی نمی‌فهمم یا این مردک خرفت

درگیری ها و انتقادات اخیر هاشمی از احمدی نژاد پر سر و صدا تر از آن بود که بتوان آنها را انکار کرد. این انتقادات یک بار و دوبار هم نبوده و تقریبا هاشمی روزانه یک انتقاد شدید از دولت احمدی نژاد داشته. از آن طرف هم حمایت تمام و کمال سید علی رهبر از احمدی نژاد خصوصا سخنان خبرساز او در رابطه با ادامه دولت احمدی نژاد تا پنج سال دیگر، هم پر سرو صدا تر از آن بود که بتوان آنها را انکار کرد. حال چه خبر شده که اکبر شاه یک مرتبه این جملات را می‌گوید و سخنان خامنه‌ای در تایید دولت احمدی نژاد را به این صورت به حساب خود می گذارد!

رییس مجلس خبرگان با تشکر از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان دولت، گفت: «اظهارات مقام معظم رهبری باعث شد شرایط کشور آرامش بیشتری پیدا کند». منبع سایت آفتاب

این وسط معلوم نیست اکبر شاه خرفت شده و حرف و حدیث‌های سید علی رهبر را درست دریافت نمی‌کند، یا اینکه ما فارسی یادمان رفته و حرف‌های این دو را درست درک نمی‌کنیم! یا شاید هم این رفتار اکبر شاه به این دلیل باشد که سعی می‌کند خود را به کوچه علی چپ بزند!

پرخاشگری‌های اخیر هاشمی به دولت احمدی نژاد و حمایت‌های سید علی از احمدی نژاد همه خبر از این می‌دهند که درگیری‌های جناحی به بالاترین سطوح رژیم راه یافته و یقینا در انتخابات آینده اگر این گروه‌های چندگانه یک دیگر را ندرند یقینا معجزه‌ای باید رخ داده باشد.

...........................................

ساده نباش حسن آقا. به قول مولانا "همچو جنگ خر فروشان صنعت است". اینها خودشان هم می دانند که اگر به پروپاچه هم بپیچند در نهایت کون خودشان پاره می شود. در اینکه در سطوح پایین بینشان درگیری است شکی نیست ولی رهبر و اکبر خوب به موقع به هم نان قرض می دهند که سناریوی انتخاب بد و بدتر را پیاده کنند. حرفهای اینها را به تخم چپ یابوی حضرت عباس هم نباید گرفت.
آلتت برقرار باد

در بلاگ نیوز لینک داده شد .
حسن آقای عزیز
قمار باز وقتی می بازه ... اکبر شاه هم میخواد بگه حکم حمایتی رهبر شامل حال همه ماست !

باز انتخابات داره نزدیک میشه و جنگ های زرگری . . .

خُسن آقا عزیز مدتی است سخت مشغول این دعواهای حکومتی هستی و بنظر می رسید دراین جنجال و کشمکش ها راه حلی و یا امیدی می بینی که البته شامل وبلاگ نویسان دیگر هم می شود. باور کن اینها وقتی منافع کلی شان در خطر باشد پشت سرهم قرار می گیرند و با هم نماز جماعت می خوانند. خط و نشان کشیدن های هاشمی در مقام رئیس خبرگان برای رهبر است که مورد تایید خبرگان باید باشد اما وقتی قرار شود همین روزها این مقام را از دست بدهد و مصباح یزدی ریاست خبرگان را بدست بگیرد از هاشمی دیگر چیزی باقی نمی ماند که خط و نشان بکشد در حال حاصر همه باید دل رهبر را بدست بیاورند و چراغ سبز عبور به مرحله قدرت را از او داشته باشند جالب است که خود رهبر چگونه با مصباح کنار خواهد امد. اما صرفه نطر از این بده و بستان ها که فقط خواست داشتن قدرت حکومتی است و نه تغییر در رفاه مردم، یادمان باشد که هرچه حلقه استبداد تنگتر می شود نشان از پایه های لرزان این قدرت پوشالی تا دندان مسلح به زور و ظلم است که تاریخ نشان داده نمی تواند پایدار باشد.