Mittwoch, Oktober 15, 2008

من پس از هشت سال سیر آفاق و انفس به ارزش این انقلاب (!) و نگاه مطلق‌گرای جمهوری (!) اسلامی پی برده‌ام

- دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج -



من پس از هشت سال سیر آفاق و انفس
به ارزش این "انقلاب (!) و نگاه مطلق‌گرای جمهوری (!) اسلامی پی برده‌ام


"مسیح علی‌نژاد دیروز مطلبی تند و تیز برضد کیهان نوشته بود که طبق معمول این روزها که هر کس می‌خواهد هر چیزی بگوید لگدی هم به من می‌زند، چه با ربط یا بی‌ربط، من را فاحشه‌ی سیاسی خوانده بود...
من پس از هشت سال سیر آفاق و انفس به ارزش این انقلاب و مردم پی برده‌ام و از طرف دیگر اطمینان پیدا کرده‌ام که با رسیدن نسل دوم انقلاب به قدرت، نگاه مطلق‌گرای جمهوری اسلامی آمادگی پذیرفتن جوانانی مثل من را پیدا کرده است"!

سر درخشان خودیها
(کارگردان سریالهای مستند "هالیوود مگر چه گهی است؟...
دی کاپریو مگر کدام خری است؟")!
http://hoderiniran.com/1387/07/76#comment-147
23 مهر 1387/ 14 اکتبر 2008