Freitag, April 28, 2006

گفتند باهم جلسه بگذاریم و باقی پول را بگیرند و اطلاعا ت را بدهند

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 278

بعضی‌ها که فقط پول برایشان اهمیت دارد، قرار بوده در سفرشان به تهران، بعد آنکه اندکی هم پول زیادتری گرفته‌اند، چون می گفتند که در این سفر به پول محتاجند، اطلاعات کامل یک وب‌سایت را بچه‌ها در تهران برسانند، ولی آنقدر درگیر بازی‌های خود بودند که این کار را نکردند.

بعدا که به تورنتو آمدند، گفتند باهم جلسه بگذاریم و باقی پول را بگیرند و اطلاعا ت را بدهند، و جالب اینکه زدند زیر قرار و نیامدند. بعدش گفتند پول را به زید سابق برسانیم...باز هم اطلاعات را ندادند...گفتند ما قرارداد نبسته بودیم، بعد در طی یک ایمیل بازی طولانی، بعد از کلی رفت و آمد، قرار شد اطلاعات را تا ۲۵ آوریل برسانند.

باز هم زدند زیرش و گفتند ما که قراری نداشتیم.

به دلیل آنکه به خاطر این تعلل، ۱۰ نفر چند ماه است حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و ایشان هم به خوبی واقفند، از این لحظه هیچ تعهدی به ایشان و پدرخوانده‌های متعددشان ندارم، و از کلیه کسانی که به نحوی سعی کردند میان ما آرامش برقرار شود، عذر خواهی می‌کنم.
که جرات نداره عکس امام (ره) و رهبر معظمو بکشه


ترجمه، به کمک متخصصین وبلاک حسن آقا:

هنوز 75 میلیون دلار آمریکایی‌ها از بانک‌های آمریکایی در نیامده عده‌ای خودشان را برای دلارهای باد آورده دارند جر می‌دهند. حداقل هنری که این دلارهای سبز برای ملت دارد این است که ملت می‌تواند سره را از نا سره تشخیص دهد و دشمن و دوست را از هم جدا کند تا فردای سرنگونی رژیم کار انتخاب راحت تر انجام شود. این رو هم بخونید