Samstag, Juli 29, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / آژانس خبری کوروش : تمرین شماره 334

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج /با تشکر از آژانس خبری کوروش

تمرین شماره 334


...........................................................

مسعود ده نمکی
7 مرداد 1385
سابت عدالتخانه

http://www.adlroom.com/modules.php?name=News&file=article&sid=3213

چرا نمی گذارید مردم شهید شوند!

طبق اخرین اخبار مخالفتهایی با اعزام کاروان شهادت طلب سپاهیان محمد ص شده است.من اگر جای دولتمردان بودم سریعا راه را برای استشهاد این دسته ادمهای ارمانگرا باز می کردم.اصلا نه اینکه راه را باز می کردم حتی با ساز و دقل بدرقه شان می کردم تا شهید شوند.چرا که نفع شهادت این دسته ادمها نسل جنگ و بخش جدیدی که به اسم های مختلف استشهادی و حزب اللهی و عدالتخواه و.... بیماری ارمانگرایی به انها نیز سرایت کرده منافع زیادی دارد که .........


۱- از شهات این عزیزان می شود فیلمهای مستند خوبی ساخت و به جای مسابقه های گل یا پوچ و مار پله و ... که تمام شبکه های تلویزیونی را پر کرده استفاده کرد.

۲- کشور که به حمد الله در دستان توانمند عزیزان اصول گراست و جناح بی!!!!... دیگر وجود خارجی ندارد و لزومی به وجود انها نیست البته این حرف به معنی ان نیست که این عزیزان تاریخ مصر ف دارند و یا خدای نکرده به درد پست های مدیریتی در دولت اصول گرا نمی خورند بلکه اگر شهید شوند برای خودشان خوب است .چون در بهشت هم حوری میدن هم می توانند کلی راهپیمائی را بیندازند و ....

۳-اصولا مفقود شدن این عزیزان بهتر از شهید شدنشان است چون باز شهید هزینه کفن ودفن و...دارد ولی البته از نظر بهر وری شهید شدنشان بهتر از جانباز شدن شان است. چون جانبازها هزینه نگهداری دارند و به بیت المال ضرر می زنند!!!!.تازه جانباز هم شهید اش خوب است چون باز می شود ار او مستند ساخت.اگر نشد جانباز ۷۰ درصد اش خوب است چون نه می تواند اعتراض کند نه راه برود وراهپیمائی کند و هفته جنگ هم میشود از او باز مستند ساخت...

۴-اگر این جور بچه ها بروند وشهید شوند دیگر نه موی دماغ اصلاح طلب ها می شوند نه موی دماغ عزیزان اصولگرا...که مدام از ارمان و عدالت وساده زیستی و افشاگری و از این جور بازی ها فشار و ضد فشار و ...در بیاورند..

۵- خداوکیلی من هم از دست انها خسته شده ام و حالا که مستند می سازم دنبال سوژه میگشتم وگرنه ما را چه با عملیات استشهادی من اگر مرد عمل بودم در همان جنگ <ببخشید> دفاع مقدس استشهاد کرده بودم تا حالا دچار این جنگولک بازی های نشریه و سینما و مستند و وبلاگ و....نشوم.

۶-پیشنهاد می کنم بر ای حفظ منافع ملی و ایدئو لوژی زدائی از سیاست داخلی و خارجی و اقتصاد و فرهنگ و عدالت به فتوای شیخ حسن روحانی باب شهادت را بر روی این دوستان باز کنید تا حاج اقا حسن روحانی با خیال راحت بتواند انقلاب را برنزه <ببخشید با ارایشگاه و رنگ مو و...اشتباه گرفتم>لیبرالیزه کند.

۷-اگر امثال این دوستان نباشند راحت تر می توان غنی سازی کرد البته نه اورانیم را بلکه جیب بی انتهای خواص منحرف و ساقیان جامهای زهر را.....

۸-برای همه شما عزیزان شهادت طلب ارزوی شهادت کرده و قول می دهم نسبت به شما وفادار بود ومستند خوبی از شما بسازم و به تلویزیون بفروشم

مسعود ده نمکی
7 مرداد 1385
سابت عدالتخانه