Samstag, Juli 22, 2006

قدردانی حجت الاسلام «هوگو چاوز» از دوستان و همکاران حجت الاسلام «هوگو چاوز»

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 341

دوستان و همکاران عزیز
حدود یکسال و نیم پیش (بهمن 1383) ما عده ای از جوانان ایران آغاز به همکاری با کمپین بین المللی «دست ها از ونزوئلا کوتاه» کردیم. در آن زمان صفحه اینترنتی بخش فارسی این کمپین را آغاز کرده و مقالاتی در حمایت از انقلاب ونزوئلا به فارسی ترجمه کردیم.

اکنون با قصد سفر رئیس جمهور ونزوئلا «هوگو چاوز» به ایران؛ ما زمان را آماده می بینیم که کمپین خود رسمیت داده و بدین ترتیب اعلام موجودیت می کنیم. هدف ما در این کمپین حمایت از انقلاب بولیواری در ونزوئلا
و ایجاد همبستگی کارگران و جوانان ایران با کارگران و جوانان ونزوئلا یی، و افشای توطئه های دولت آمریکا علیه این انقلاب است.

کمپین بین المللی «دست ها از ونزوئلا کوتاه» (The Hands Off Venezuela Campaign) در تاریخ دسامبر 2002 زمانی که نیروهای ضد انقلابی با همکاری دولت آمریکا قصد سرنگونی منتخب دموکراتیک مردم ونزوئلا «هوگو چاوز» را داشتند؛ تأسیس شد. در آن زمان «آلن وودز» سردبیر سایت In Defence of Marxism فراخوان تشکیل آنرا در دفاع از انقلاب بولیواری و علیه حمله نظامی احتمالی دولت آمریکا، انتشار داد. این کمپین مورد قدردانی«هوگو چاوز» قرار گرفته و طی این دوره با تایید او به فعالیت بین المللی خود ادامه داده است.
بخش های دیگر کمپین بین المللی «دست ها از ونزوئلا کوتاه»
در بسياری از کشورهای جهان در حال فعالیت هستند

دوستان و علاقمندانی که مایل به عضویت و همکاری در این کمپین هستند
لطفاً با ایمیل زیر تماس بگیرند:

bolivar_iran@yahoo.com1