Sonntag, Juni 01, 2008

خدايا شكرت كه ما را در اين سرزمين آزاد به دنيا آوردي!... اينجا پر است از واژگاني واژگون

اينجا پر است از واژگاني واژگون
http://vajgoon.blogfa.com/


بشکنه دستی که نمک نداره


و سرانجام، شهرام جون جزايري بعد از چندين سال پذيرايي اختصاصي در زندان و پس از يك فرار متهورانه محكوم شد به اينكه هر چي دزدي كرده مثل يه بچه خوب بياره پس بده و خدا پدر و مادر جمهوري اسلامي و شاهرودي جون رو بيامرزه كه اينقدر رحم و رافت اسلامي دارن.

فقط من نمي دونم اين رحم و رافت ها چراشامل چهار تا دانشجوي بدبخت نميشه كه جز فحش دادن به سبك راننده تاكسي ها كار ديگه اي نكردن!

و خلاصه اينكه من هم هوس كردم يه اختلاس مختلاسي بكنم. ترس نداره كه بابا. فوقش اگه دستگير شدم هر چي دزديده بودم مثل يه بچه خوب ميرم پس ميدم. تازه مي تونم يه چند وقت با پول هام كار كنم از سودش برم جريمه ام رو پرداخت كنم. اصلآ اگه هيچي هم گيرم نياد تجربه ميشه و شايد دفعه بعد
بتونم با تجربه بيشتري دزدي كنم.

اصلآ اينا رو
بي خيال يه خاطره ميشه و واسه نوه هام تعريف مي كنم ( منو باش كه هنوز زن نگرفته ميخوام واسه نوه هام خاطره تعريف كنم ولي نمي دونيد من چقدر عاشق نوه هام ام و با اينكه هنوز زن و بچه و نوه و نتيجه ندارم ولي از همين الان احساس مي كنم كه چقدر دوست شون دارم مخصوصآ همسر آيندم كه مي ميرم براش. اصلآ فكر كن چقدر جالب ميشه چند سال ديگه زن و بچه ام و نوه نتيجه هام بيان اين يادداشت رو بخونن و بفهمن كه من حتي وقتي نبودن دوست شون داشتم) .

و خلاصه اينكه كوروش بخواب كه شهر در امن و امان است و همه دارن لذت مي برن از زندگي در اين كشور آزاد. خدايي از ايران آزادتر كجا رو سراغ داريد؟ هر گونه آلات و ادوات خلاف كه بخواي فراهمه و دزدي هم كه يه نوع سرگرمي جسورانه خاطره انگيز محسوب ميشه فقط مي مونه چكمه خانوم ها كه اونم واسه خالي نبودن عريضه و براي اينكه ثابت كنيم كشور اسلامي هستيم بايد بهش گير داد. چون تنها چيزي كه مهمه همين حفظ ظاهره.

من اگه خانوم بودم حاضر بودم يه چادر گل گلي سرم كنم و برم دنبال عشق و حالم. چون عفاف كه خيلي اهميت نداره و كسي كه به عفاف كاري نداره كافيه فقط چادر سرت كني همين كفايت مي كنه. با يه مشت ريش و پشم و يه دست كت و شلوار و يه لبخند مليح و يه سلام عليكم از ته حلق هم ميشه تو اين مملكت به ميليارد رسيد. باز هم بگين ايران بد جاييه.

اي بشكنه دستي كه نمك نداره و راستي خاتمي جون هم همچنان به طرز خستگي ناپذيري مشغول گفتگو كردنه. واقعآ اگه ميخائیل باختين (واضع نظريه منطق گفتگويي) خاتمي جون رو مي شناخت دخترشو مي فرستاد تا اول با خاتمي دست بده و بعد هم زنش بشه من فقط نفهميدم چرا خاتمي جون در افاضات جديدش گفته كه گفتگوي تمدن ها با زبان خدا محورانه پيش نمي رود خوب كاري نداره كه با زبان خدا محورانه پيش نرفت يه زبون ديگه. چيزي كه زياده زبون. خوب با زبون شيطان محورانه گفتگو كن چون چيزي كه مهمه هدفه و هدف هم گفتگو كردنه حالا با هر وسيله و زبوني شد حيلي توفير نمي كنه. خلاصه اينكه به نظرم كركره مملكت رو بكشيم پايين تعطيلش كنيم بريم پي كارمون.

خدايا شكرت
كه ما را در اين سرزمين آزاد
به دنيا آوردي.