Freitag, Juni 13, 2008

خُسن آ قا و ‌ الهه مهر: وظیفه ما که "انقلاب" ماشالاه را دیده‌ایم

خُسن آقا

http://hasanagha.net/blog


حزب الله ماشاالله!


شهلا در وبلاگ‌اش الهه مهر عکس‌هایی از دختران لبنانی را که در تظاهرات حزب الله شرکت کرده‌اند گذاشته (یک نمونه آنرا اینجا می‌بینید) و در آخر، زیر عکس‌ها نوشته:

ما کجائیم و اینها کجایند!؟ خوب اینجور مسلمانی بهتر نیست؟

hezbola_mashalla.jpg
بعضی از هموطنان و از جمله همین شهلا خانم گویا یا سن ایشان قد نمی‌دهد، یا دوران اَن‌قلاب را فراموش کرده‌اند. اکثریت مطلق تظاهر کنندگان زن ایرانی در تظاهرات‌های پیش از اَن‌قلاب 57 زنانی بودند به همین شکل و شمایل، درست همین فریبی که امروز ملت لبنان دارد از ملاهای شیعه می‌خورد، همین فریب را هم ما خوردیم، وقتی قدرت دست ملا افتاد تازه فهمیدیم که این حرامزادگان چه مکارانی هستند.

شهلا خانم می‌نویسند "ما کجائیم و اینها کجایند!؟" در پاسخ ایشان باید بگویم، دوست عزیز ما حداقل 30 سال از این ملت احمق لبنان جلو هستیم. ما 30 سال پیش چنین خریتی را کردیم، در نتیجه 30 سال از آن تاریخ گذشته و یقینا ما اگر نه بیشتر که حداقل 30 سال از لبنانی‌ها جلو هستیم. لبنانی‌ها حداقل این شانس را داشته‌اند که اَن‌قلاب و فلاکت ایران را زیر چکمه‌های اسلام ببینند و مطالعه کنند و از آن درس بگیرند، با این حال باز هم به دام ملا افتاده‌اند!؟

بفرمایید بر اساس همین محاسبه، ملت لبنان صدها سال از ما عقب تر است. صد رحمت به ترک‌های همسایه که حداقل 30 تا 40 درصدشان از انقلاب ملت ایران پند گرفته‌اند و دارند با آگاهی کامل در مقابل اسلامیست‌ها مقاومت می‌کنند، در عوض این لبنانی‌های احمق، جملگی انگاری در خریت گوی سبقت را از خود خر ربوده‌اند.

این وظیفه ما و هم سن و سال‌های ما که انقلاب را دیده‌ایم است تا نسل جدید را که از سالهای 57 چیزی نمی‌داند را آگاه کنیم، تا مبادا مجددا مجبور به تکرار تاریخ شویم.

پ.ن.:
شاید بد نباشد به این نوع تصاویر هم در همین زمینه اشاره شود. اگر تصاویر بیشتری هم پیدا کردم در زیر مطلب قرار خواهم داد

http://blog.hasanagha.org/images/no_hejab.jpg