Montag, Juni 16, 2008

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج : رسوایی سیاست ما عین رسوایی دیانت ما "چیز" پیچیده ای است


دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج





رسوایی سیاست ما عین رسوایی دیانت ما
"چیز" پیچیده ای است




" ما نمونه رسوایی های اخلاقی رو در مورد سیاستمداران و یا افراد برجسته یک مجموعه دولتی کشورها زیاد می شنویم که معمولا بازتاب های گسترده ای هم دارن!... یکی از نمونه هاش همین ماجرای اخیر دانشگاه زنجان هست! من حقیقتش از لینک مستقیم به اون فیلم کذایی معذورم اما مطمئنم که دیگه همه تون تا حالا دیدینش. راستش من هنوزم دلم برای اون فرد یه کمی میسوزه! چون اون تنها یکی از هزاران نفری هست که در محیط کاریش آدم فاسدیه و لو رفته! تمام دیشب اون چهره مضطربش وقتی پسرا ریختن تو و بعد هی دنبالش کردن توی ذهنم بود! بدجوری نقطه ضعفش لو رفت و باعت آبروریزی خودش و از همه مهمتر خانواده اش شد.. تصور کنید حالت همسر و یا بچه های این فرد رو… یا مادر و یا پدرش رو… نمیشه گفت حالشون خوبه و یا خوشحالن.. هر چند مطمئنم این فرد باید به سزای اعمالش میرسید اما نه اینطوری! با این برنامه ریزی کثیف. چون مشخص نیست دقیقا دختره چه کاری کرده و اگه کسی دیگه ای جای این مرد بود، عکس العملش چطور بود؟! تازه حال و روز خونواده دختره هم بدتره!!! به خاطر این کار زشت دخترشون!

* باید احتمالات مختلف رو در نظر گرفت! تنها چیزی به طور حتم میشه در مورد این ماجرای دانشگاه زنجان گفت اینه که هیچ کدوم از این دو نفر اولین بارشون نبوده که از این کارا میکردن! اونم توی یه محیط آکادمیک! همون اندازه که مرده مقصره دختره هم مقصره! اولا که مرده اولین بارش نبوده و ظاهرا این داستان چندین بار تکرار شده که این دفعه با هماهنگی قبلی فیلم برداری شده!
دوم اینکه مطمئن باشید دختره هم یک دختر سالم نبوده. یعنی دختری نبوده که اولین بارش بوده! اصلا هر دختری قادر به همچین کاری نیست چیزی که در فیلم مشخصه و اسمش رو خبرنامه امیرکبیر گذاشته فیلم تجاوز(از نظر من تلاش برای تجاوز هست و نه فیلم تجاوز!!!) عملا تجاوزی ظاهرا صورت نگرفته و مراحل آغازین کار اون پسرا سر رسیدن و فیلم گرفتند! حالا خوب حتما تا اینجای کار دختره اجازه هایی داده بوده! تازه اگه اون پسرا دیر رسیده بودند چی؟! پس نمیشه گفت دختره بی تقصیر بوده و چراغ سبزهایی نداده!!! تازه اینم در نظر بگیرید که دختره میدونسته که چنین چیزی قراره پخش بشه و بنابراین کنجکاوی هایی رو روی هویتش به دنبال داره! ظاهرا در این مورد اصلا آبروش براش مهم نبوده!!! پس نمیشه گفت یه مورد معمولیه که دختره مظلوم واقع شده!

کلا میخوام بگم صرفا با استناد به این فیلم نمیشه فقط مرده رو محکوم کرد! باید تاریخچه این فرد رو برسی کرد! ضمن اینکه توی این حالت دختره هم خیلی مقصر بوده! یه جورایی کار دختره چندش آوره از نظر من! همون فرار اولیه اش از دست دوربین و بی احترامی اون پسرا که هی بهش میگن تو برو کنار و حاج خانم دنبال مقنعه اش میگرده (خوب یعنی لابد اجازه داده بوده مرده مقنعش رو برداره! اصلا شاید خودش برداشته که …(
یعنی راستش من حتی معتقدم کسانی که از این ماجرا فیلمبرداری کردند و بعدش اونو در ملا عام پخش کردند هم مقصرن! میتونست این ماجرا به نحو دیگه ای خاتمه پیدا کنه و حساب هر دوی اینها کف دستشون گذاشته بشه!

* همه این حرفا رو زدم که بگم این هجو رسانه ای کاملا بیخوده! هرچند کاملا قابل پیش بینی هست که هرگونه اتفاق منفی در بین یکی از ارگانهای دولتی ایران، بدون شک بازتاب وحشتناکی در رسانه های خارجی خواهد داشت!!! مخصوصا اگر اخبار اونور آب رو دنبال کنید رسما دارند این مسئله رو ربطش میدن به سیاست و قانون اساسی و انتخابات و اسلام و نظام جمهوری اسلامی و اسرائیل و رابطه ایران با آمریکا و …!!!

* و در پایان اینکه کلا بدانیم سیاست چیز پیچیده ای است و در اغلب مواقع توام با بازی های کثیفی از این دست هم هست!!!" !!!

دوشنبه 27 خرداد 1387 - 16 ژوئن 2008