Samstag, Juni 21, 2008

اخبار جهان حمیده : باور کنید، ملت ایران لایق زندگی و دولت بهتری است


اخبار جهان حمیده

http://akhbare-jahan.persianblog.ir/

باور کنید ملت ایران لایق زندگی و دولت بهتری است؛
دولتی که درک درستی از شرایط جغرافیای سیاسی جهان نداشته باشد و به اقوام و مسائل مختلف مربوط به آنان بی توجه باشد و با زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی ودروغهای ناجوانمرانه؛ ملت ایران را از اخبار و حقایق ملموس دور نگاه دارد، مطمئنا با عواقب وخیمی دست به گریبان خواهد بود .


باور کنید
ملت ایران لایق زندگی و دولت بهتری است!



گرانی , فقر , بدبختی , تورم , بیکاری , افسردگی و خودکشی که آمار همه اینها روز به روز بالا می رود و به دنبال همه اینها اعتراضات و خواسته های صنفی و اجتمایی مردم که با سرکوب جواب داده می شود تنها گوشه ای از ظلمی است که بر مردم ایران جاری می شود.

دولتی که درک درستی از شرایط جغرافیای سیاسی جهان نداشته باشد و به اقوام و مسائل مختلف مربوط به آنان بی توجه باشد و با زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی ودروغهای ناجوانمرانه؛ ملت ایران را از اخبار و حقایق ملموس دور نگاه دارد مطمئنا با عواقب وخیمی دست به گریبان خواهد بود .

گرانی , فقر , بدبختی , تورم , بیکاری , افسردگی و خودکشی که آمار همه اینها روز به روز بالا می رود و به دنبال همه اینها اعتراضات و خواسته های صنفی و اجتمایی مردم که با سرکوب جواب داده می شود تنها گوشه ای از ظلمی است که بر مردم ایران جاری می شود . اما حقوق50000 چریک حزب الله که از پول ملت ایران تامین می شود و یا ساختمانها و تاسیسات پیشرفته و مدرن مخابراتی که در جنوب لبنان توسط رژیم ایران در حال ساخت و بازسازی می باشند همه و همه هزینه هایی است که سپاه پاسدران از جیب ملت ایران پرداخت می کند و یا کمکهای کلانی که به گروههای تروریستی می شود جهت دخالتهای نابجا در عراق و افغانستان و لبنان و دیگر کارهای خلاف عرف بین المللی که از مسئولان جمهوری اسلامی وسپاه پاسداران سر می زند.

نتیجه خشونت هایی که ایران در عراق و افغانستان پایه ریزی کرده و هزاران افراد بیگناه را به صورت انتحاری کشته و داغ در دل خانواده این افراد گذاشتند ؛ همان خشونت هاست که سر از حسینیه شیراز ویا تروراعضای سفارت ایران در عراق و یا بمب گذاری در کتابخانه تهران وانفجاردر هتل جهان تهران در می آورد .

اگر به خاطر داشته باشید در انفجار شیراز رژیم اعلام کرد این انفجار حادثه ای بیش نبود اما پس از چند روز که واقعیت روشن شد وزارت اطلاعات اعلام کرد که آن یک کار تروریستی بوده است . حال سوال اینجاست آیا اینها جواب همان دخالتها ایران در عراق نیست ؟ و آیا ترور کارمندان سفارت ایران در عراق جواب همان دخالتهای ایران در عراق و لبنان نیست؟

در انفجار هتل بزرگ تهران به گفته خودتان 9 نفر حدود 8 کیلوگرم مواد منفجره از شیراز با هدف بمب گذاری در نماز جمعه به تهران آورده بودند که در موقع درست کردن بمب در هتل منفجر می شود . یک نفر از آنها کشته و هفت نفر دستگیر می شوند ؛ اما مهره اصلی فرار می کند . سپس اعلام میشود که آنها ماموریت داشتند که فقط آخوند بکشند به ازاء هر آخوندی پنج میلیون تومان دریافت می کردند ( آیا واقعان آخوند به پنج میلیون می ارزد ؟!) . آیا اینها همان دخالتهای سپاه پاسداران در عراق و افغانستان نیست ؟ آیا همان پولهایی نیست که دو دستی تقدیم به گروه خشونت طلب کرده اید و حال به خودتان بر می گردد ؟

آیا زمان آن نرسیده که به خودتان بیایید و کمی آگاهانه فکر کنید و دست از خشونت و کمک به گروه تروریستی برداشته و کمی به فکر ملت ایران باشید . باور کنید ملت ایران لایق زندگی و دولت بهتر می باشند .