Donnerstag, Dezember 29, 2005

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 102

كروبي:
يكي از افتخارات اينجانب اين است كه قبل از سال 1340 تاكنون در خدمت امام بوده‌‏ام و در تمام اين سال‌‏ها، به صورت استوار بر مواضع ايشان تاكيد كرده‌‏ام…. من هرگاه لازم بوده، از مواضع شفاف امام حمايت كرده‌‏ام و در برابر انحراف از اين خط ايستاده‌‏ام. براي من هم فرقي نمي‌‏كند اين انحراف توسط چه كسي باشد و در چه مقطعي انجام شده باشد.

من جز افرادي بودم كه از نخستين ماه‌‏هاي پيروزي انقلاب تا آخرين روزهاي حيات امام احكام متعدد در خصوص كميته امداد، بنياد شهيد و حج از ايشان دريافت كردم كه آخرين آنها، مدت كوتاهي قبل از فوت ايشان بود؛ يكي، نمايندگي تام‌‏الاختيار ايشان در مورد اموال مجهول‌‏المالك و ديگري عضويت در شوراي بازنگري قانون اساسي. … من مي‌‏توانم ثابت كنم درگيري من در سال‌‏هاي اخير با گروه‌‏ها و جناح‌‏هاي گوناگون، فقط بخاطر پايبندي جدي به خط و راه امام بوده است. اگر كسي نمونه‌‏اي دارد كه نشان دهد سخني مخالف ديدگاه‌‏هاي امام بيان كرده‌‏ام آن را ارائه دهد...

من به صراحت بگويم ديدگاه‌‏هاي من نسبت به مباني انقلاب و نظام جمهوري اسلامي، هيچگونه تغيير نكرده است و همانطور كه در سال‌‏هاي گذشته، گاه يك تنه در برابر برخي امواج ايستاده‌‏ام، انشاءالله از حالا به بعد نيز همين روش را ادامه خواهم داد.

١١ آذر ١٣٨۴ – ٢ دسامبر ٢٠٠۵
http://www.ettelaat.net/05-12/news.asp?id=10655


شبکه ماهواره ای صبا قرار بود توسط حجت السلام مهدی کروبي يکي از روحانيون متنفذ جمهوری اسلامي و نزديک به اصلاح طلبان راه اندازی شود . اين شبکه تلويزيوني اعلام کرده بود که " اخباری بي طرف برای فارسي زبانان در ايران و خارج از کشورر پخش خواهد کرد." در پي مخالفت مقامات بلند پايه نظام با فعاليت اين تلويزيون ماهواره ای مسئولان اين شبکه تصميم به تعطيلي موقت آن گرفتند....
گزارشگران بدون مرز در اين باره اعلام مي کند ... ما اميدواريم که اين شبکه ماهواره ای هر چه زودتر فعاليت آزاد خود را در ايران آغاز کند.

بخش "ایرانی" سایت گزارشگران بدون مرز
پنجشنبه ٨ دی ١٣٨۴ – ٢۹ دسامبر ٢٠٠۵
http://www.rsf.org/article.php3?id_article=16048