Sonntag, Dezember 18, 2005

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 83

تازگی ها هر وقت آقای خاتمی را میبینم از رسانه هایی که حرفها وسخنانش را تحریف میکنند و یا ابزاری ازگفته های وی استفاده میکنند کلی کلافه است...

امروزهم از خبر دروغ بگو مگوی خود با حجاریان حرف میزد… میگفت اصلا نه با حجاریان ونه با هیچکس دیگری بگومگو
نداشته…

برادر ابطحی جونی چوب های دو سر طلای بدون مرز ان لاین
یکشنبه 27 آذر 1384- 18 دسامبر 2005
http://webneveshteha.com/


حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي، رييس جمهور سابق كشورمان و رييس موسسه بين المللي گفت وگوي تمدن ها ادامه داد:

دانشجويان توقعاتي از اصلاحات داشتند كه در عين اينكه توقعات درستي بود ولي بخشي از آنها بيش از حد ظرفيت جامعه بود ، و نيز گاه توقعاتي نيز مطرح ميشد كه اساسا بنا نبود اصلاحات به آن سمت حركت كندمن به دوستانمان ميگفتم كه بر مبناي انقلاب اسلامي حركت كنيد، قانون اساسي را بپذيريد… اگر من افتخاري دارم به خاطر اين است كه در اين برهه گفتم كه آن جريان تاريخي بايد تداوم يابد، آن هم در درون نظام پذيرفته شده اي كه از انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام (ره) آغاز شده و قانون اساسي آن را پذيرفته ايم.
در پايان با بيان اين كه حرفهاي زيادي درباره ي گفت وگوي تمدنها دارد، درباره ي اينكه در دنيا با چه عنواني با او برخورد ميشود و با چه عنواني به اجلاسها دعوت ميشود؟ گفت كه با عنوان سيدمحمد خاتمي كه 8 سال هم رييس جمهور ايران بوده است،


ایسنا
جمعه ١٨ آذر ١٣٨۴ – ۹ دسامبر ٢٠٠۴
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-627855

من در ۷ بهمن ۱۳۳۸ در مشهد به دنيا آمدم. پس از تحصيلات ابتدايی طبق سنت خانوادگی به تحصيلات علوم دينی مشغول شدم و در سال ۱۳۵۵ به درس خارج رسيدم. از اول علاقه عجيبی به هنر و سياست داشتم.... در همان قبل از انقلاب، يك دوربين سوپر ۸ داشتم، فيلم می‌گرفتم. اديت و صداگذاری هم می‌كردم. ... به راديوهای بيگانه آن روزها خيلی گوش مي‌دادم. با همه كودكی به همه مراكز فرهنگی كشور نامه می‌نوشتم و نامه دريافت می‌كردم.... انقلاب كه پيروز شد خيلی خوشحال بودم. بر اساس علاقه‌ای كه داشتم با صداوسيما كار را شروع كردم. سال ۱۳۵۸ مدير برنامه‌های صداوسيمای مشهد شدم.... سال ۱۳۶۱ به عنوان مديركل صداوسيمای بوشهر و شيراز منصوب شدم...

بعد از پيروزی آقای خاتمی، در تاريخ ۱۹/۴/۱۳۷۶ مرا به عنوان رياست دفتر رييس جمهور انتخاب كرد... پس از انتخاب دور دوم، در تاريخ ۱۱/۶/۱۳۸۰ معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور شدم تا ارتباط بين مجلس و دولت را تحكيم كنم. پس از انتخابات معروف مجلس هفتم که پس از سه بار استعفاء بالاخره در تاریخ 21/7/1383 مورد قبول رئیس جمهور قرار گرفت و طبق معمول حکم تشریفاتی مشاور رئیس جمهور دریافت کردم!

...سال هاست كه هر روز مقداری از وقتم را پای اينترنت می‌گذارانم... اصلاحات عميق و نهادينه شدن دموكراسی و احترام به سنت و دين را راه نجات ايران می‌دانم. به انقلاب اسلامی و رهبر فقيد آن هميشه وفادار بوده ام و دوست دارم هميشه در خدمت مردم ايران باشم.
برادر ابطحی جونی چوب های دو سر طلای بدون مرز ان لاین
http://www.webneveshteha.com/about.asp