Mittwoch, Dezember 28, 2005

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 98


مهدي كروبي، دبير كل حزب اعتماد ملي … با تاكيد بر اينكه تلويزيون صبا متعلق به حزب اعتماد ملي نيست، گفت: …گرداننده اين شبكه آقاي افخمي است، سابقه وي نيز مشخص است، او نماينده مجلس، سازنده فيلم ميرزا كوچك‏خان جنگلي است و هم اكنون در حال ساخت فيلم زندگي امام(ره) است… در ميان هنرمندان، امام جمعه آنهاست.

دبير كل حزب اعتماد ملي ادامه داد: ... بر اساس تفسير شوراي نگهبان و بر اساس اصل 127 قانون اساسي راديو و تلويزيون دولتي است.
كروبي خاطرنشان كرد: اين قانون مربوط به صدا و سيما در داخل است ... اما آيا اين كار در خارج از ايران خلاف است، اينها فضاي خدا را نيز از ما گرفته‏اند.

وي خاطر نشان كرد: ما مي‏گوييم اگر يكي از آيات عظام به كشور فرانسه يا آمريكا رفت و خواست شبكه فارسي تاسيس كند تا قرآن و اسلام را تبليغ و از آن دفاع كند، خلاف قانون انجام داده است، آيا حق ترويج اسلام به وسيله تلويزيون را ندارد؟
ایلنا
چهارشنبه ۷ دی ١٣٨۴ – ٢٨ دسامبر ٢٠٠۵
http://ilna.ir/shownews.asp?code=266196&code1=1

بهروز افخمی مدیر شبکه تلویزیونی ماهواره ای "صبا" که به تازگی مجوز تاسیس آن را در "مدیا سیتی فری زون" دوبی ثبت کرد، تصریح کرد: "صبا" یک شبکه خبری فارسی زبان مستقل است که اخبار رسمی حزب "اعتماد ملی" را با مسوولیت سران این حزب منتشر می کند...
افخمی در خصوص همکاری بهنود توضیح داد: از وی برای همکاری با شبکه صبا در انگلیس درخواست کرده ایم و چناچه او با این پیشنهاد موافقت کند، در جهت استفاده از تجربیات او برای ما منعی وجود ندارد.

9 آذر ١٣٨۴ – 30 نوامبر ٢٠٠۵
http://raha.gooya.name/politics/archives/040234.php

نه شکنجه اي شدم و نه احساس مرگ به من نزديک شد... خود مي دانم آن زندان را به خاطر مبارزه با حکومتي و يا قدرتي نکشيدم

حاج آقا بهنود دیگر
روزی ان لاین

به دوران کودکی و جوانی ما کسی که عمامه ای به سر داشت و عبائی در بر، انبان قصه های مهربان و رفتار نازک و نرم بود. هر پنجشنبه می آمد و خانه را به روضه ای که می خواند رضوان می کرد. انگار خود سعدی بود آقا مير که وقتی می رسيد ما جوان ها چنان مشتاق دو زانو می نشستيم. و من چند ده بار در خانه ماندم برای شنيدن آوای خوش روضه او. گاه می آمد و خانه کسی نبود. روضه خود را که تبرک خانه بود می خواند و استکان چای را که اجرت وی در پيش دستی اش جا داشت در پاکتی مودب، می نوشيد و می رفت. در اين زمان می ديد پسرکی موفرفری را که روی پله ها نشسته بود و به او گوش می داد

حاج آقا بهنود دیگر
روزی ان لاین دوشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۸۴
.http://roozonline.com/panjereh/010236.shtml