Mittwoch, Dezember 10, 2008

خدا لعنت کند این قشر فاسد دانشجو را که هر چه می کشیم از این دانشگاه است

<br />عکس، کاریکاتور مطالب جالب<br />و چه و چه خبرنگار مجهول الحال<br />/<br />آقایان دانشجو بکشید بیرون!


عکس، کاریکاتور مطالب جالب
و چه و چه خبرنگار مجهول الحال


آقایان دانشجو بکشید بیرون!

در راستای اینکه در کشور هیچ مشکلی به جز باسن بانوان محترم نمانده است ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مسیر اتوبوس های قزوین تهران اجرا می شود. تفکیک جنسیتی اتوبوس ها بهترین راه حل برای این معضل جهانی بود که به فضل پروردگار به ذهن پاک و غیر منحرف مسئولین عزیز رسیده است. البته من پیشنهاد کلی در این زمینه قبلا داده بودم که جا دارد باز هم تکرار کنم:
برای این که هم خودمون و هم خدا رو راحت کنیم بیاییم از این پس دو شهر در کنار هم بسازیم که یکی مخصوص مردان باشد و یکی مخصوص زنان. برای اسم شهر زنانه از یک ه در انتهای اسم مردانه استفاده می کنیم مثلا تهران و تهرانه یا تبریز و تبریزه و در مورد شهرهایی که آخرشان ه است ، از اسامی جایگزین استفاده می کنیم مثلا کرمانشاه و کرمانملکه یا بانه و بانو. در مرز دو شهر یک دیوار کشیده می شود و یک شهرک مخصوص روحانیون ساخته می شود که انشاالله مشکلی پیش نیاید. حتی المکان سعی شود حیوانات هم جدا شوند چون به هیچ وجه نمی شود به این ملت اعتماد کرد.

البته در رابطه با این اتوبوس های بین تهران وشهرهای دیگه که این دانشجوهای فاسد با اون ها رفت و آمد می کنن بگم من به شخصه دیدم یک پسر در این اتوبوس ها به یک دختر بلوتوث لاو (Love) داد. خدا لعنت کند این قشر فاسد دانشجو را که هر چه می کشیم از این دانشگاه است.
و ....اگر فکر می کنید راجع به 16 آذر حرفی می زنم خیال کرده اید. آقا یک مشت اراذل و اوباش که متاسفانه در آن طرح بزرگ که سابق بر این اجرا شد قایم شده بودند و از چشم مامورین تیزبین و زحمتکش و مهربان نیروی انتظامی دور مانده بودند با هم ریخته اند و در خیابان ها شعار مرگ بر دیکتاتور می دهند. خب ما هم می گوییم مرگ بر دیکتاتور. کشور ما که اند(End) دموکراسی است. دیکتاتور آن آمریکا است که می خواهد با انتخاب اوباما بگوید دموکراسی دارد اما همه می دانیم که در پس پرده یک آدم بد و حیله گر وجود دارد که اسمش "دشمن" است و او این بازی ها را در می آورد. اصلا ما باید دانشمان را اسلامی کنیم. چه معنی دارد کودک برای یادگیری به مدرسه برود باید برود مکتب. مکتب که تمام شد به حوزه برود تا با تمام علوم هستی ییهو آشنا شود و "عالم" شود.

دانشگاه یک فاحشه خانه است که این غربی ها اسمش را عوض کرده اند و به خورد ملت ما داده اند. شما اگر به کلمه university توجه بفرمایید می فهمید که چه معنای مستهجن و صهیونیستی دارد. آقایان دانشجو بکشید بیرون!