Mittwoch, Dezember 31, 2008

نمونه نازنین بي‌سوادي و پرت ‌گويي و بي‌مسئوليت و ول نوشتن، همچنان در حال نوشتن است

آیدین آغداشلو
سایت تخته خاکستری مصطفی جلائی فر
http://www.jalalifakhr.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=36
ازطریق سینمای آزاد
http://www.cinemaye-azad.com

نمونه نازنین بي‌سوادي
و پرت ‌گويي
بي‌مسئوليت
و ول نوشتن

من از خاطره فرار مي‌کنم اما مجبورم به اين نکته اشاره کنم.
در دوره‌ي من روزنامه‌نگاري مترادف ‏بود با بي‌سوادي، کلي‌گويي، پرت‌گويي.
نمونه‌ي زنده‌اش هم که تا امروز به کارش ادامه داده، دوست بسيار عزيز ‏و نازنين من مسعود بهنود است.
هر چه که در باره‌ي تاريخ نوشته، به عنوان يک روزنامه‌نگار، جاي چون و چرا ‏دارد.
يک کتاب نوشت به نام " از سيد ضياء تا بختيار" در باره‌ي نخست وزيرهاي ايران، که هر کسي مقاله اي در ‏باره‌اش نوشت پنجاه تا غلط از بهنود گرفت.
همچنان در حال نوشتن است. احساساتي مي‌نويسد. نثر زيبايي... ‏داشت، حالا ديگر ندارد.
بهنود عادت کرده بود و همچنان اين عادت را دارد که بي‌مسئوليت و ول بنويسد. به اين ‏که فکر کند روزنامه يک روز مي‌ماند و اگر چيزي هم غلط بود اشکالي ندارد...
فکر مي‌کند چون سن و سالي ‏به هم زده، پس حرف‌هايي که مي‌زند، في‌نفسه حرف‌هاي قابل قبولي‌ست.