Montag, November 14, 2005

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 20


اولين جلسه اعضاى شوراى مركزى حزب اعتماد ملى در آخرين ساعات شب گذشته با حضور خبرنگاران برگزار شد. آنان گرد هم آمده بودند تا يكديگر را بيشتر بشناسند تا بتوانند به حزب خود حيات بخشند.



«ابراهيم امينى» ... عضو شوراى مركزى حزب جديدالتاسيس اعتماد ملى ... در مورد «نام حزب» گفت: شخص آيت الله كروبى ...«آرمان اسلامى» را پيشنهاد كرده بودند اما به نظر ديگران احترام گذاشته و با نام اعتمادملى موافقت كردند... ما هيچ گاه مردم را فراموش نخواهيم كرد. البته معيار ديگر ما اعتقاد و التزام در عمل به نظام جمهورى اسلامى و آرمان هاى حضرت امام(ره) بود.

امينى در پايان از خريد ساختمانى واقع در خيابان سهروردى شمالى با دارا بودن پنج طبقه براى دفتر مركزى اين حزب خبر داد.

اسقطى عضو ديگر شوراى مركزى اين حزب به عنوان مدير ارگان اينترنتى اعتمادملى به سخن آمد و سه بخش سايت را توضيح داد: «يك بخش مربوط به حزب، بخشى ديگر مربوط به روزنامه و بخش سوم مربوط به خبرگزارى حزب است.»

پس از سخن گفتن اين عضو، اعضا به بيرون جلسه رفتند و عكس دسته جمعى را به رسانه ها هديه كردند تا مخاطبان آنان دريابند «اعضاى شوراى مركزى حزب اعتمادملى» چه كسانى و با چه شكل و شمايلى هستند.




مدير شبكه ماهواره اى حزب اعتمادملى پس از بازگشت اعضاى شوراى مركزى به جلسه: « اين شبكه را ...در «شهر اينترنتى دبى» با نام «مديا سيتى» راه اندازى كرده ايم تا تمامى افراد به ويژه ايرانيان مقيم خارج از كشور در جريان نگاه اين حزب قرار گيرند.



مجرى مراسم يعنى محمد زمانى قمى از مهدى كروبى با عنوان «اصلاح طلب بزرگ ايران زمين و هدايتگر نيروهاى اصلاح طلب» دعوت كرد تا در جايگاه سخنران اصلى اين مراسم قرار گيرد كه حاضران با صلوات و تشويق او را بدرقه كردند.

كروبى «توجه به آراى مردم، حزب گرايى و رقابت» را «ميراث امام خمينى(ره) ...» دانست...و ... پس از اين سخنان با راى
قاطع اعضاى شوراى مركزى به دبيركلى اين حزب انتخاب شد تا با رهبريت وى اين حزب پس از انتخابات مانور قدرت خود را به نمايش بگذارد

شرق ان لاین
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۴ - - ۱۴ نوامبر ۲۰۰۵
http://www.sharghnewspaper.com/840823/html/index.htm