Freitag, November 25, 2005

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 44

چه کسانی سوار ماشین زرهی 400میلیونی می‌شوند؟

------------------------------------------------------------------

پس از آنکه دکتر احمدی‌نژاد در سخنانی از « کسانی كه اتومبیل های زرهی 400-300 میلیون تومانی وارد می‌کنند و سپس به دولت حمله می کنند» یاد کرد، برخی چهره های سیاسی از جمله احمد شیرزاد عضو شورای مرکزی حزب مشارکت به سخنان رییس‌جمهور انتقاد کردند.
شیرزاد در مطلبی که در سایت شخصی‌اش نوشته است، اظهار داشته:« به نظر حقير، اين تو بميری از آن تو بميری‌ها نيست و بايد شخص آقای پرزيدنت تا آخر پای آن بايستند. جناب ايشان بايد روشن فرمايند که آن خودروهای زرهی چه زمانی وارد کشور شده و چه کسانی سوار آن می‌شوند. اين غزل شيوايی که ايشان فقط بيت الغزلش را به عنوان چشمه آوده‌اند بايد تا آخر تکميل کنند تا لااقل همه مردم تکليف‌شان را با نظامی که 27 سال برايش سينه زدند بفهمند. من به عنوان يک شهروند ساده و به عنوان يک اهل قلم اين را خيانت به کشور می‌دانم اگر اين قبيل صحبت ها تا آخر روشن نشود.»

این باره يك منبع آگاه به خبرنگار سایت خدمت گفت: «اگر مردم ما این گونه خودروها را ندیده بودند و فاصله عمیق میان خودشان و مسئولین سابق، که از دوستان صمیمی و هم حزبی آقای شیرزاد هستند را ندیده بودند، که به معین و یا هاشمی رفسنجانی رای می دادند و یا خود شخص حسن روحانی را دعوت می‌کردند و ریاست جمهوری را تقدیم او می کردند. ...»

وی افزود: «قرار رییس جمهور به افشاگری نیست وگرنه او می‌توانست بگوید، کدام مسئول ارشد دولتی به فلان رییس سابق قوه مقننه یک ماشین تک ساخت سفارشی از فرانسه را هدیه داده است و ایشان نیز در پاسخ به اداره تشریفات نهاد ریاست جمهوری مبنی بر بازپسگیری این خودرو 600 میلیون تومانی گفته است، رییس جمهور سابق شخصا این خودرو را به من هدیه داده است و من آن را پس نمی‌دهم. .."

وی در ادامه با بیان این مطلب که یکی از وزرای مشارکتی دولت خاتمی به خاطر تخلف چندین میلیارد تومانی از سوی کمیسیون اصل نود مجلس مقصر دانسته شده است، افزود: یکی دیگر از وزرای سابق دولت خاتمی، چهار اتومبیل 100 تا 150 میلیون تومانی را به نام وزارتخانه متبوعش وارد کرده و سپس آنها را به نام خود سند زده است. وزیر مشارکتی دیگر هنوز پس از گذشت سه ماه از استقرار دولت به درخواست تشریفات این وزارتخانه مبنی بر بازگرداندن چندین دستگاه خودرو که در اختیار وی و خانواده اش بوده پاسخ نداده است.»

سابت در"خدمت" ان لاین
جمعه 3 آدر۱۳۸۴ - - 25 نوامبر ۲۰۰۵


--------------------نذر نظرسنجی مشارکتی ------------------

نظر شما در مورد افشاي نام مفسدان دانه درشت اقتصادي چيست

موافق افشاي نام آنها هستم
مخالف افشاي نام آنها هستم

هيچ نتيجه اي براي اين راي گيري وجود ندارد


سابت در"خدمت" ان لاین
جمعه 3 آدر۱۳۸۴ - - 25 نوامبر ۲۰۰۵
http://www.khedmatnews.com/content/view/4027/