Samstag, November 26, 2005

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 47


نيروهاى انقلاب اسلامى در مناطق ۳۰گانه تهران عصر روز پنجشنبه گردهم آمدند تا در همايشى تحت عنوان «همبستگى ملى و مشاركت عمومى» تشكيلات پراكنده محافظه كاران در جريان انتخابات را گردهم آورند...

عسگراولادى ... گفت كه پيروزى هاى اصولگرايان در انتخابات «تصادفى» نبوده است.... افتخار ما اين است كه دنبال آهنگ ولايت هستيم و ما بايد با هم باشيم تا بتوانيم اين آهنگ را دريابيم، رهبرى وقتى تشتت ما را دريافت گفت كه انتخابات را به خدا سپردم و ديديد كه در آخر چه شد. ما اگر درست حركت كنيم، خداوند بركت مى دهد.

عسگراولادى گفت : طبيعى است كه اولين انتخابات ما خبرگان است و بعد از آن بايد گام هاى خود را در انتخابات شوراهاى شهر و روستا و مجلس شوراى اسلامى برداريم.

كامران دانشجو استاندار تهران هم كه لباس بسيجى بر تن داشت، ديگر سخنران و ميهمان ويژه همايش بود... و در ادامه گفت:

در سال ۵۶-۵۵ مى گفتند ما نزديك دروازه هاى تمدن هستيم و انتظار بود كه ما هرچه زودتر به اين دروازه ها برسيم، آيا ما انقلاب كرديم كه هرچه زودتر به اين دروازه ها برسيم يا اينكه آرمان هاى ديگرى داشتيم؟... در اين راستا به خداوند توكل كرديم و اكنون نيز منتظر حكومت مهدى(عج) هستيم.»

به گزارش ايسنا وى گفت: عده اى دائم دم از آزادى مى زنند، آزادى يعنى چه؟ آزادى از كجا و از چه چيزى؟ بندگى خدا بزرگترين افتخار است.

شرق
شنبه ۵ آذر ۱۳۸۴ - - ۲۶ نوامبر ۲۰۰۵
http://www.sharghnewspaper.ir/840905/html/iran.htm



رييس جمهور كشورمان، صبح امروز(شنبه) در تجمع گسترده‌ي بسيجيان خطاب به دشمنان ايران اسلامي، گفت:

شما بايد در دادگاه‌هاي جنايتكاران جنگي محاكمه شويد. شما امروز به نام آزادي در كشورهاي خود به پليس‌تان اجازه مي‌دهيد به هر كسي كه خواستند شليك كنند و آنها را به خاك و خون بكشند. شما از خشن‌ترين و ديكتاتورين دولت‌ها آشكارا حمايت مي‌كنيد. شما چه كاره‌ي حقوق بشر هستيد؟ .


رييس جمهور كه در اين مراسم با لباس بسيجي و چفيه حضور پيدا كرده بود در ادامه‌ي سخنان خود ... با بيان اينكه با تدبير امام (ره) بسيج تشكيل شد ... اظهارداشت:

ما مفتخريم كه امروز تحت لواي بسيج و شناور در اقيانوس بيكران بسيجيان و برخوردار از فرهنگ متعالي بسيج هستيم... عزيزان من ... بحمدالله امروز روحيه‌ي شما الگويي است براي تمام ملت‌ها. به لطف خدا قريب به اتفاق ملت ما بسيجي هستند. ملت ما عاشق و طرفدار فرهنگ بسيجي هستند و امروز به لطف خدا همانطور كه گفتم داراي يك ملت بسيجي هستيم. البته دوستان ما در سازمان مقاومت بسيج حضور دارند و قصد دارند كه تمام ملت ما را در سازمان مقاومت سازماندهي كنند و اين كار مشكلي است. البته اين دوستان كارهاي بزرگي را انجام داده‌اند ولي كارهاي طولاني نيز پيش رو دارند. در عرصه‌هاي بين‌المللي دشمنان و بدخواهان از اينكه مشاهده مي‌كنند فرهنگ بسيجي در تمام عرصه‌هاي اداري كشور حكمفرما شده ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايسنا، در اين مراسم جمعي از مسوولان سپاه، بسيج و ارتش رييس جمهور را همراهي كردند و رييس جمهور با لباس بسيجي و چفيه از گردان‌هاي عاشورا و الزهراي حاضر در مراسم به صورت پياده سان ديد ... وقتي كه رييس جمهور در جمع بسيجيان حاضر شد بسيجيان شعار مي‌دادند «مالك اشتر آمده» .هم‌چنين آنها مي‌گفتند «داشتن انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست.»
در طول سخنان رييس جمهور نيز بسيجيان چندين بار در جهت تاييد سخنان رييس جمهور تكبير گفتند.

ایسنا
شنبه ۵ آذر ۱۳۸۴ - - ۲۶ نوامبر ۲۰۰۵
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-621380