Donnerstag, November 17, 2005

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 26

روز گذشته در دومين روز از گردهمايى سراسرى ائمه جمعه تهران... هاشمى رفسنجانى و حسن روحانى ... روحانيون تهرانى حاضر در جلسه را مبهوت سخنان خود كردند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد مى كند: « نبايد گذشته را زير سئوال ببريم. ...» رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه سخنانش اظهار داشت: «... توجه به آمار دلخراش خروج فرهيختگان از كشور مايه تاسف است ....»
حسن روحانى عضو مجمع تشخيص مصلحت و يكى از مسئولان ارشد مركز استراتژيك مجمع تشخيص ... با اشاره به كينه توزى دشمنان ملت ايران گفت: آنها براى يأس مردم طراحى و برنامه ريزى كرده اند... زمانى كه هاشمى رفسنجانى مسئوليت اجرايى كشور را بر عهده گرفت آنچه در تبليغات جهانى مى شنيديم اين بود كه دولت هاشمى ميانه رو و عملگرا است... در هشت سال زمان خاتمى نيز آنچه در دنيا مطرح شد، اين بود كه دولتى سر كار آمده كه به دنبال توسعه سياسى و آزادى بيشتر در داخل است... در شرايط دولت جديد... سعى دارند چهره دولت را نظامى و امنيتى نشان دهند و از داخل هم عده اى مردم را مى هراسانند.

البته رئيس جمهورى نيز روز گذشته ازجمله سخنرانان اين مراسم بود اما او ترجيح داد سخنان خود را در جلسه غير علنى و به دور از حضور خبرنگاران بيان كند.

روز تامه شرق
چهارشنبه 25 آبان 1384 - ۱6 نوامبر ۲۰۰۵
http://www.sharghnewspaper.ir/840826/html/index.htm


رييس‌جمهور از نماز جمعه به عنوان يكي از اصلي‌ترين كانو‌ن‌هاي مهرورزي در جامعه ياد كرد و گفت: ائمه جمعه مهمترين پيشتيبانان اجراي عدالت اجتماعي هستند.
احمدي‌نژاد صبح روز چهارشنبه در ديدار با ائمه جمعه كشور... گفت: نماز جمعه يك مراسم صرف عبادي نيست و در متن نظام ما نقشي بي‌بديل ايفا مي‌كند

ایسنا
چهارشنبه 25 آبان 1384 - ۱6 نوامبر ۲۰۰۵
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-615753 align="right">