Donnerstag, November 24, 2005

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 43






خاتمی تکذیب کرد
الهی قدش سرچشم هر کی نمی تواند ببیند دربیاید. هر وقت چیزی در روزنامه کیهان از قول خاتمی خواندید که به نظرتان آمد خاتمی چرا این حرف را زده، اول اصل را بر این بگذارید که راوی ابوهریره است. سید محمد خاتمی نقل قول کیهان را تکذیب کرد. خاتمی در مورد تیتر کیهان که گفته بود اظهارات احمدی نژاد در مورد اسرائیل خواست عمومی مردم است، گفت: « مگر من سخنگوی مردم ایرانم که بخواهم خواست عمومی آنها را مطرح کنم؟ خاتمی گفت: من در موقع ریاست جمهوری با همه مشکلاتش دروغ نگفته بودم، چگونه ممکن است چنین حرفی را برخلاف عقیده ام در این شرایط زده باشم؟»

ان آقا
روزی ان لاین
پنجشنبه 3 آذر ۱۳۸۴ - - ۲4 نوامبر ۲۰۰۵
http://roozonline.com/03satire/012008.shtml


توصيه خاتمى به مقامات آلمان
رئيس جمهورى سابق ايران ...اظهار داشت:
به مقامات آلمانى توصيه كردم گفت وگوهاى خود با تهران را ادامه دهند ... د ر عين حال به مقامات آلمانى نيز گفتم كه در سياست هاى كشورمان در ابعاد اقتصادى و خارجى با روى كار آمدن دولت جديد تغييرى حاصل نشده و نخواهد شد زيرا رهبر انقلاب هميشه بر اين سياست ها نظارت دارد

شرق
شنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۴ - - ۱۹ نوامبر ۲۰۰۵
http://www.sharghnewspaper.ir/840828/html/index.htm