Mittwoch, März 05, 2008

عباس حسین نژاد : تصمیم انتخاباتی اصلاح ‌طلبان و سفر سیاسی عبادی "یانگوم " سریال جواهری در قصر


عباس حسین نژاد

در پی تصمیم اصلاح‌طلبان
برای پیروزی در انتخابات:
یانگوم بالاخره به ایران می‌آید!


آخرین اخبار از اردوگاه اصلاح‌طلبان از این حکایت دارد که اصلاح‌طلبان قصد دارند از یانگوم برای کشیدن مردم به پای صندوق انتخابات استفاده کنند. حزب مشارکت ِ مردمی نیز در بیانیه‌ای هدف را پرشوری ِ انتخابات دانست و حضور یانگوم را فرصتی مغتنم برای آشنایی مردم ِهنردوست ِ کشورمان با هنر جهان به‌ویژه هنرمندان شاخصی چون یانگوم اعلام کرد.

یک مقام آگاه در اردوی اصلاح‌طلبان از رایزنی ِ فشرده وعمیق ائتلاف اصلاح‌طلبان برای حضور «لی یونگ آئه» بازیگر نقش یانگوم در سریال «جواهری در قصر» در ایران خبر داد.

به گزارش گروه محرمانه-‌ مستقیم ِ خبرگزاری آی‌طنزنیوز، وی گفت: سعی شده با استفاده از روش‌های مختلف ِ نقدی و جنسی از حضور این بانوی کره‌ای برای حضور در ایران و پرشورتر کردن انتخابات استفاده کرد.

این مقام آگاه علی‌رغم قطع و وصل شدن تلفن ادامه داد: تمام تلاش ما بر پیروزی ِ اصلاح‌طلبان است که طبق آخرین نظرسنجی‌ها حدود هشتادوپنج‌ونیم درصد مردم احتمال اینکه به لیست ما رأی بدهند را پنجاه و یک درصد اعلام کردند که این نشان‌دهنده این است که شکست اصولگرایان قطعی است.

او افزود: مسئله حضور یانگوم را با آقای خاتمی مطرح کردیم هنوز پاسخ درستی دریافت نکردیم، کروبی نیز با شنیدن این پیشنهاد کمی سرخ شد ولی ابطحی از این حضور به شدت استقبال کرد.

همچنین فاطمه کروبی ضمن مخالفت حضور یانگوم گفت: از نیکی کریمی، مهناز افشار، هدیه تهرانی و هانیه توسلی(معروف به هستی فتوحی) برای حضور درستاد دعوت کرده‌ایم و نیازی به حضور زنان بیگانه‌ای چون لی یونگ آئه که فقط آشپزی و پزشکی بلد است نیست.

حزب مشارکت ِ مردمی نیز در بیانیه‌ای هدف را پرشوری ِ انتخابات دانست و حضور یانگوم را فرصتی مغتنم برای آشنایی مردم ِهنردوست ِ کشورمان با هنر جهان به‌ویژه هنرمندان شاخصی چون یانگوم دانست.

یک منبع مطلع در دبیرخانه ستاد اصلاح‌طلبان ضمن اظهار امیدواری اعلام کرد: فکسی که از دفتر یانگوم به این ستاد رسیده، به علت دوری راه و قطع و وصل خطوط تلفن، ناخواناست و معلوم نیست پاسخ لی یونگ آئه برای آمدن مثبت باشد.

منبع ِآگاه اصلی همچنین با غرور خاصی که در صدایش موج می‌زد اعلام کرد: یانگوم پس از حضور در ایران و پرشور کردن انتخابات و پیروزی 100درصدی اصلاح‌طلبان در مراسم باستانی «چهارشنبه‌سوری ِ خصوصی» در یزد به اتفاق اعضای اصلی اردوگاه اصلاح‌طلبان شرکت خواهد کرد.

همچنین این منبع از مردم تقاضا کرد تلفنهای ستاد را بی‌خودی اشغال نکنند و اخبار را از طریق رسانه‌ها پیگیری کنند.