Samstag, März 22, 2008

به مکتب نرفت و خط ننوشت، نماینده مجلس شد و میره بهشت!... همراه شو عزیز

امیرفرشاد ابراهیمی
http://www.goftaniha.org/


نگاه من به نگار!


نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت چگونه جزو نمایندگان مجلس شد؟

بله، به میمنت و میمونی انتخابات مجلس هم به پایان رسید ومحق ترین و منتخب ترین ! زبده ترین ! لایق ترین ! اصلح ترین ! وبا فهم و شعور ترین! و البته زیبا روترین ! موجودات روی زمین که اتفاقا همگی این روزها در ایران و در ائتلاف اصولگرایان می باشند به مجلس راه یافتند . بنده به سهم خودم لازم میدانم از همه کسانی که در گرم و جزغاله کردن تنور انتخابات چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور سهمی داشتند سپاسگزاری کنم . بی شک همگان دیدید که نتیجه " همراه شو عزیز" در نظام مقدس جمهوری اسلامی چه حالی میده ! حال بماند که اصلا اگر کل مجلس هم به آن عزیزها داده میشد فوق فوقش میشد مجلس ششم !

......................................................................................


نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت، ببین که با "زر" مفتش چگونه میره بهشت !

-رهبر معظم انقلاب اسلامی – حضرت آیه الله العظمی خامنه ای – در پیام نوروزی خویش تلاوت نمودند : "در آغاز سال ۸۶، ماجرای دستگيری ملوان های متجاوز بيگانه و سپس عفو و آزادی آنان، چهرهای مقتدر و عين حال بردبار و پرگذشت از ملت ايران به جهانيان ارائه کرد"!

ایشان البته به این مسئله اشاره نفرمودند که در سال گذشته طبق آمار دستگاه قضایی کشور و خبرگزاریهای داخلی 84 نفر اعدام شدند و در طرح زیبای امنیت اجتماعی زیبا ترین چهره های رحمت و عطوفت اسلامی را نسبت به شهروندان مسلمان و غیر مسلمان کشور به نمایش گذاشته شد .

البته ایشان در خاتمه اظهار نمودند که در کنار اين پيشرفت ها، ضايعات، فقدان ها و ناکامي هايی هم وجود داشت که شاید بشود به خوب آموزش ندادن نماز توسط سردار زارعی رئیس پلیس استان تهران به شش زن لخت خیابانی در عشرتکده شان اشاره کرد