Dienstag, März 11, 2008

لیوان تخمی انتخابات سایت «راه‌توده» حزب همیشه منحله و پیوسته «ناکام» توده

سعید سامان
http://saeed-saman.blogspot.com/

لیوان «تخمی»!


سایت « راه‌ توده »، متعلق به حزب همیشه منحله و پیوسته «ناکام» توده، که به تنهائی نورافکنی است در مسیر به چاه انداختن توده‌های مردم، در مورد «انتخابات»، افاضاتی کرده‌ که واقعاً دل سنگ «کباب کوبیده» می‌شود! پس از لغزخوانی‌های ایدئولوژیک، ویژة استالینیست‌های آبکی وطنی که معمولاً تخته شکسته‌ای است ایدئولوژیک بر امواج بی‌سوادی و چرت و پرت گوئی، دم خروس از زیر عبای «حزب همیشه منحله» بیرون می‌زند، و ایدئولوگ‌ آتشین مزاج آن فریاد بر می‌آورد:
«حتی اگر این آراء یک دهم آراء واقعی مخالفان سیاست نظامی باشد و حاکمیت اجازه حضور 9 دهم آن را نداده باشد و یا با حذف چهره‌های شناخته شده و مخالف اوضاع کنونی کشور این توان حضور را به یک دهم کاهش داده باشند[...]»
کاملاً درست دیده‌اید! تمام این مزخرف‌بافی‌ها برای این است که، این حزب «استالینیست» همان خزعبلاتی را نشخوار کند که شیخ کروبی و محمد خاتمی، یعنی راستگراترین و ارتجاعی‌ترین جناح‌های حکومت اسلامی، ‌ طی 5 سال گذشته مرتباً از پشت بلندگوهای حکومت اسلامی فریاد ‌زده‌اند! خلاصه بگوئیم، حزب توده، با چنین اطلاعیه‌هائی،‌ مردم همیشه قربانی ‌شدة ایران را به شرکت «فعال» در انتخابات حکومت اسلامی فرا می‌خواند!‌ عنوان مقالة «آتشین» همکاران کودتاچی‌های 22 بهمن، «مشت ملی بر دهان حاکمیت» است! از قدیم گفته‌اند، «مشت نمونة خروار است»، در نتیجه مشت اگر ملی است، حاکمیت هم وضعیت‌اش روشن خواهد بود. نمی‌دانم برای ابراز چنین مواضع «انقلابی» و اصولی، چرا حزب توده یک سایت در خارج از کشور درست کرده؟ حزب توده می‌توانست در وزارت اطلاعات حکومت اسلامی دفتر و دستک تبلیغاتی بگذارد. بله، در مطلبی جداگانه، همین حزب «مقدس»، با پیروی از «مدروز»، روز جهانی زن را هم به زن ایرانی تبریک می‌گوید و در تأئید کودتای 22 بهمن می‌نویسد:
«ما فراموش نکنیم که نیمه پر این لیوان، آن برانگیختگی است که انقلاب 57 در کل جامعه ایران و خواه نا خواه در نیمه دوم این جامعه، یعنی زنان به وجود آورد. برای نخستین بار سیاست و حق طلبی در زیر پوست این نیمه دوم راه یافت، حتی همین که از خانه بیرون می زنند و به پای صندوق های رای می روند [...]»
حال به صراحت می‌بینیم که چرا در «روز جهانی زن»، سخن گفتن از زن ایرانی اصولاً گزافه است؟ «سخن‌پرانی» حزب توده، و نیمة پر و خالی نشان دادن، واقعاً که 80 سال هم سابقة فعالیت مستمر سیاسی لازم دارد!

مقالة حزب توده، انسان را بی‌اختیار به یاد گزافه‌گوئی‌های آخوندها در نماز جمعه می‌اندازد. مگر طی کودتای چند ساعتة 22 بهمن چه «معجزه‌ای» رخ داد، که اینهمه فوت در آستین مشتی عملة خودفروخته می‌کنید؟ خجالت هم خوب چیزی است. مگر کور هستید و نتایج این «کودتا» را نمی‌بینید: فروپاشی ساختار طبقات اجتماعی، فرار میلیون‌ها تن از شهرنشینان به خارج از کشور، فرار سرمایه‌های تولیدی، فرهنگی، هنری، و ... از مملکت، جنگ و آشوب و برادرکشی و سرکوب فراگیر!‌ و نهایت امر، آنچه را که قسمت «پر» این لیوان عنوان می‌کنید، به تنهائی تجلی تمام و کمال سیاست‌های اجتماعی در یک فاشیسم کور و ضدانسانی است: بسیج زنان گرسنه و درمانده به دست عوامل حکومت، در هنگ‌های فاشیستی و سرکوبگر. همین هنگ‌های «نیمة پر» که نهایت امر روابط اجتماعی در سطح جامعه را، به نوعی عملکرد‌ سرکوبگرانة سیاسی تبدیل کرده‌اند از نظر حزب سابقه‌دار توده «نیمة‌ پر» لیوان تحلیل می‌شود! مرده شور خودتان را ببرند با لیوان‌تان، امیدواریم بی‌لیوان شوید! اینهمه مصائب و فجایع از نظر این تشکیلات وطن‌فروش و آشوب‌پرست، قسمت پر «انقلاب» شده؟ کمی هم از قسمت خالی‌اش می‌گفتید!

...............

متن کامل
http://saeed-saman.blogspot.com/2008/03/blog-post_09.html