Freitag, März 14, 2008

بع بع بع!... ما مشت می‌زنیم به دهان استکبار خسن آقا


خسن آقا
http://blog.hasanagha.org

بع بع بع!
ما مشت می‌زنیم به دهان استکبار!

امروز را تعطیلی گرفته‌ام و در خانه هستم، نه برای تماشای شعبده بازی آخوندی، بلکه برای استراحت. اما از آنجا که استراحت و راحتی ما تا سرنگونی حکومت آخوندی میسر نمی‌گردد بعد از صبحانه به رسانه‌ها سری می‌زنم و چون بازار خبری کساد است و یکنواخت، مجبور می‌شود به تله‌ویزیون آخوندی هم سری بزنم. پس از تغییر چند کانال می‌رسم به یکی از کانالهای رژیم بنام IRINN که گویا مختص به انعکاس خبرهای از پیش طراحی شده و پروپاگاندای انتخاباتی رژیم است.

جالب است! وقتی می‌بینم در بین مصاحبه‌ها بجای آن سرودهای شناخته شده اسلام، انقلاب و امام و از این نوع چرندیات، این روزها بیشتر پرچم سه رنگ ایران است و شعارها و سرودهای شناخته شده، که عموما برای تهییج مردم ساخته و پرداخته شده (وطنم وطنم) تنها شعاری است که در لابلای خبرها پخش می‌شود و چهره‌های مردمی رنج کشیده که از وطن فقط رنج آنرا نوش جان کرده‌اند

آنهایی که گوبلز معروف را می شناسند، می‌دانند که این آخوندها آن بیچاره را رو سفید کرده‌اند. در هر سخنی بارها نام ایران تکرار می‌شود و اینکه ایران وطنم وطنم، ایران ایران و...، اصلا نام و نشانی از اسلام و آن اسهال شناخته شده 29 ساله ملت ایران نیست. حتی در سخنان رهبر چلاغ هم چیزی بجز عزت ایران و ایرانی سخن دیگری نیست.

پایمردی‌ها و پاسداری‌ها همه برای ایران است و ایرانی و وطن، اصلا گویا اسلام و اسهال به جهنم فرستاده شده! و از آن خبری نیست. اگر مخاطب، این رژیم را نشناسد گمان می‌کند در جای دیگری از دنیا ست. آهنگ‌هایی که پخش می‌شوند بیشتر قری و شاداند تا اندوه آور و اسلامی. الله اکبر! نکند انقلاب جدیدی رخ داده است و ما بیخبریم!

نکته مهم تر و اساسی تری که در این تصاویر می‌توان دید این است که اکثر آنهایی که در صف‌ها ایستاده‌اند بیشتر از 95 درصدشان قیافه‌هایی آنچنانی دارند که اصلا نمی‌توان از آنها توقع و توقع و انتظار دیگری داشت

استکبار در هر زمینه‌ای می‌خواهد زیرآب امت در صحنه را بزند! و جلو تولید لشکر 20 میلیونی امام امت را بگیرد، باور ندارید خودتان ببینید!

نگفتم استکبار داره خواهر مادر آحوندا رو فلان میکند؟ خود تان ببینید