Montag, März 10, 2008

بازجوی دانشگاهي عزیز ام القرا: اگر انكار نمي كنيد- كه نمي توانيد انكار كنيد!

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج


بازجوی
دانشگاهيعزیز ام القرا:
اگر انكار نمي كنيد- كه نمي توانيد انكار كنيد!


"
در سرمقاله (يادداشت روز) مورخ 86.12.13 روزنامه كيهان … اينكه با طعنه و تمسخر و علامت تعجب نوشته ايد:«مطلب فوق … را آقاي ... كه دوم خرداديها از ايشان با عنوان دبيركل انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه ها!! ياد مي كنند»، يعني چه؟
انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه ها يك تشكل علمي-سياسي شناخته شده با مجوز قانوني كميسيون ماده 01 احزاب و وزارت كشور است و براساس ترتيبات پيش بيني شده در اساسنامه رسمي آن داراي شوراي مركزي منتخب از سوي شوراي نمايندگان انجمن از دانشگاه هاي مختلف است و آنها نيز دبيركل را براي مدت 2 سال انتخاب نموده اند. شما با چه منطقي و براساس چه اطلاعاتي به خود حق مي دهيد انتخاب اين نهاد قانوني و دانشگاهي را به سخره گيريد …"

شوراي مركزي انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه
.....................................................................

"كيهان:
1-اعتراض كرده اند چرا كيهان با علامت تعجب از اين انجمن ياد كرده و توضيح داده اند اين انجمن از كميسيون ماده 01 احزاب وزارت كشور مجوز قانوني دارد كه بايد گفت؛گروه و جمعيتي كه از تحريف نظرات حضرت امام(ره) حمايت كند و در پي رسميت بخشيدن به گروهك هاي دشمن امام(ره) و نظام باشد، كمترين مشروعيت و رسميتي ندارد هرچند كه از كميسيون ماده 01 احزاب مجوز گرفته باشد. اينگونه مجوزها با مفاد ماده 01 احزاب مغايرت داشته و فاقد اعتبار است.
2-نام گروه خود را انجمن اسلامي مدرسين دانشگاهها گذاشته اند و بايد پرسيد كه كدام مدرس مسلمان دانشگاه طرفدار تحريف نظر مستند و مكتوب امام(ره) است؟ …و كدام مدرس مسلمان و شريف دانشگاه اين گروه را قيم خود مي داند؟!
3-متاسفانه اينگونه اقدامات در ميان برخي از اعضاي انجمن مورد اشاره سابقه قبلي نيز دارد. به عنوان مثال، يكي از اين آقايان در سال هاي گذشته و هنگامي كه در «موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره)» مسئوليت داشت، يكي از مخالفان شناخته شده حضرت امام(ره) كه كتاب او عليه روحانيت شيعه به دستور حضرت امام جمع آوري شده بود را به كار گرفته بود. همين آقا، عضو هيئت مديره «انجمن جامعه شناسي ايران» نيز هست كه دو هفته قبل براي «باقر پرهام» مراسم نكوداشت برپا كرده بود! باقر پرهام از ضدانقلابيون فراري و حامي منافقين و مدافع رژيم صهيونيستي است او بعد از رحلت حضرت امام(ره) به اتفاق جمعي از سلطنت طلب ها بيانيه اي را امضاء كرده و در آن از نظام جمهوري اسلامي ايران با عنوان «نظام قرون وسطايي»! ياد كرده بود و...
4-ادعا كرده اند كه اعضاي انجمن ياد شده «جمعي از شخصيت هاي علمي و دانشگاهي هستند كه هم اكنون نيز نوعاً در عالي ترين سطوح علمي در دانشگاههاي معتبر نظام جمهوري اسلامي مشغول تدريس و تحقيق هستند»! كه بايد گفت؛ كاش در جوابيه خود به نام چند نفر از اين «شخصيت هاي علمي»! اشاره مي فرموديد تا مردم نيز آنها را بشناسند و بدانند چه كساني تحت پوشش مدرسين مسلمان دانشگاهها از تحريف سخنان حضرت امام(ره) حمايت كرده اند؟!
5- آيا انتظار داريد كلام مبارك حضرت امام(ره) را تحريف كنيد و صداي هيچكس هم درنيآيد؟ كيهان افتخار مي كند كه در مقابل تحريف سخنان امام و مقتداي خود ساكت نمي نشيند.
6- آيا سخن امام(ره) را انكار مي كنيد؟ اگر انكار نمي كنيد- كه نمي توانيد انكار كنيد- چرا به خاطر اقدام زشت خود توبه نمي كنيد ؟ " !

بازجوی عزیز
http://www.kayhannews.ir/861220/2.htm#other207
دوشنبه 20 اسفند 1386 - 10 مارس 2008