Donnerstag, Mai 08, 2008

اصغر آقای هادی خرسندی: خاتمي در نقش تخم‌مرغ داغ

هادی خرسندی
http://www.asgharagha.com/

خاتمي در نقش تخم‌مرغ داغ!


رییس بنیاد باران که در جمع دانشجویان گیلان سخنرانی می‌کرد، افزود: «امام چه می‌خواست و منظورش از صدور انقلاب چه بود؟ این که ما اسلحه بگیریم و در دیگر کشورها انفجار ایجاد کنیم و گروه‌هایی درست کنیم که در دیگر کشورها خرابکاری کنند؟ امام به شدت با این رفتارها مخالف بود و برخورد می‌کرد.»

آقای خاتمی این ها را گفت، اما لابد امام از اینکه تخم‌مرغ داغ به دانشجویان فرو کنند خوشش میآمد. وگرنه آقای خاتمی دو کلمه هم راجع به دلخوری امام از شکنجهء دانشجویان میگفت! (آنهم در جمع دانشجویان).

البته آقای خاتمی هم مثل پرزیدنت بوش، جهانی فکر میکند. مسئلهء تخم‌مرغ، یک مشکل داخلی است. (داخل ماتحت دانشجوی معترض) و یک معضل کوچک است. (به کوچکی یک تخم‌مرغ)، داغ بودنش هم مشکل همیشگی نیست. (چونکه بعد از یک مدت سرد میشود.).
< ..... به عنوان نمونه دانشجویان را به پشت روی زمین می خواباندند و لباس هایشان را از تنشان خارج کرده و به شیوه های مختلف مانند بطری نوشابه، تخم مرغ داغ .... > (کلیک کنید، نترسید! چند تا لینک میخواهید؟)
احتمال دارد که دانشجويان هوشمند گيلاني از اين که آقاي خاتمي آنها را بهانهء انجام مأموريتش کرده، به خشم آمده باشند و سخنان پرزيدنت سابق مثل تخم‌مرغ داغ آزارشان داده باشد.