Donnerstag, Mai 29, 2008

حاجی کجا پیدا کردی این عکسو. خیلی باحاله... پر است از واژگاني واژگون

اينجا پر است از واژگاني واژگون

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم


حاجی کجا پیدا کردی این عسو. خیلی باحاله.

نویسنده: mohsen-----seraj
پنجشنبه 9 خرداد1387 ساعت: 9:19
دیروز علی مطهری خوب گفته بود: هرکی هر حرفی داره میبینه که نمیتونه حرفشه به خورد ملت بده میگه از امام شنیدم!
خدا به دادمون برسه با این همه احمق

نویسنده: مرتضی احمدی(خاکریز)
پنجشنبه 9 خرداد1387 ساعت: 11:41
سلام
او یک مرد واقعی بود

نویسنده: سمیه
پنجشنبه 9 خرداد1387 ساعت: 12:6
من یکبار اشتباه کردم و این عکس رو گذاشتم. البته لینک عکس رو و زود برداشتم.فکر می کنم هیچ خدمتی به امام نمی کنید با این عکس. دوستانه یا خواهرانه یا هرچیز دیگه خواهش می کنم این عکس رو بردارید. بخاطر حرمت همان امامی که از قضا به ایشون علاقمند هم هستم!

نویسنده: مصطفی نمازیان
پنجشنبه 9 خرداد1387 ساعت: 12:30
بنام خدا. با سلام وتسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت جانسوز امام خمینی معمار بزرگ بزرگترین انقلاب تاریخ بشریت. من در به در دنبال وبلاگی درمورد جامعه شناسی می گشتم که لااقل سکولار نباشد. مدت چندین ماه است که از طریق رجا نیوز با شما آشنا شدم وبسیار استفاده بردم. مطالب جالب وآموزنده ای دارید. با تبادل لینک موافقید؟ موفق باشید به ما نیز سر بزنید. والسلام

نویسنده: علی
پنجشنبه 9 خرداد1387 ساعت: 13:39
این که نشد تشییع جنازه. چرا کفن رو پاره کرده ان؟ خوب شد ما نبودیم اون موقع. خیلی مسخره است.