Mittwoch, Februar 08, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 173

امروز خبر در گذشت آیه الله ... را شنیدم. استاد بزرگی بود که من خدمت ایشان خیلی شاگردی کرده بودم. خدا رحمتش کند

ابطحی ( به زعم خودش "تپلی عمامه ذغالی")
چهارشنبه ١۹ بهمن ١٣٨۴ – ٨ فوريه ٢٠٠۶
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307552

مراسم ختم در این دوران برای ماها، علاوه بر تسلیت به صاحب عزا، یک محفل خبرگیری و مذاکرات سیاسی هم هست

تپلی عمامه ذغالی
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۴ - - ۶ فوريه ۲۰۰۶

http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307539


من در ۷ بهمن ۱۳۳۸ در مشهد به دنيا آمدم. پس از تحصيلات ابتدايی طبق سنت خانوادگی به تحصيلات علوم دينی مشغول شدم و در سال ۱۳۵۵ به درس خارج رسيدم. از اول علاقه عجيبی به هنر و سياست داشتم.... در همان قبل از انقلاب، يك دوربين سوپر ۸ داشتم، فيلم می‌گرفتم. اديت و صداگذاری هم می‌كردم. ... به همه مراكز فرهنگی كشور نامه می‌نوشتم و نامه دريافت می‌كردم.... انقلاب كه پيروز شد خيلی خوشحال بودم. بر اساس علاقه‌ای كه داشتم با صداوسيما كار را شروع كردم. سال ۱۳۵۸ مدير برنامه‌های صداوسيمای مشهد شدم.... سال ۱۳۶۱ به عنوان مديركل صداوسيمای بوشهر و شيراز منصوب شدم...
آقای خاتمی... مرا به عنوان رياست دفتر رييس جمهور انتخاب كرد... معاون حقوقی و پارلمانی رييس جمهور شدم تا ارتباط بين مجلس و دولت را تحكيم كنم... بالاخره... طبق معمول حکم تشریفاتی مشاور رئیس جمهور دریافت کردم!...سال هاست كه هر روز مقداری از وقتم را پای اينترنت می‌گذارانم... به انقلاب اسلامی و رهبر فقيد آن هميشه وفادار بوده ام و دوست دارم هميشه در خدمت مردم ايران باشم

تپلی عمامه ذغالی
http://www.webneveshteha.com/about.asp